  • 21. Data: 2004-10-27 20:04:27
    Temat: Re: Co mi może zrobić MPK za jazde bez biletu?
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    > On Wed, 27 Oct 2004, brat_trollin wrote:
    >
    > Ja rozumiem że do ciebie trzeba powoli i łagodnie...
    > Spróbujemy:
    >
    > [...]
    >
    > *Bo pozwany nie dopuścił do procesu*.

    No to jak mógł zapaść wyrok i po co spotkali się w sądzie z adwokatami
    firmy?
    Co za ściema.

    > Sam pisałeś że "uregulowali" na dzień przed procesem - no to "sądu"
    > nie było i tyle.

    To co to było szopka noworoczna?

    > Owszem, jak to mawiają: "zrobili powódkę w bambuko".

    Alleluja!!! wreszcie się ktoś połapał oprócz mnie!!!
    O Jezu jeden co myśli.

    > Możemy wyrazić współczucie. Co to zmienia w faktach ?

    wiele. Mam moralne uzasadnienie, aby z nich zrobić bambuki.

    > *Bo ma zamiar nie zapłacić czyli DOPUŚCIĆ do procesu*.

    Ale dzień przed procesem wplaci i go nie powinni obciążyć.
    Logiczne?

    Eh!.