  • 1. Data: 2004-07-12 13:42:14
    Temat: Co grozi za graffiti na obiektach własności miejskiej?
    Od: NKG <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Pewna moja znajoma osoba ma sprawę o malowanie graffiti na murach.
    Namalowała napis wielkość około 100x20cm (0,2 m^2) na opuszczonym budynku,
    którego właścicielem jest miasto. Osoba ta ma ukończone 15 lat.
    Osoba nie przyznaje się do winy. Świadkami są goście pobliskiego baru.

    Co jej za to grozi?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    NKG

  • 2. Data: 2004-07-12 13:50:04
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

[...]

    Poprawczak do 21 roku życia :-)

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 3. Data: 2004-07-12 13:58:08
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

> [...]
    > którego właścicielem jest miasto. Osoba ta ma ukończone 15 lat.
    > Osoba nie przyznaje się do winy. Świadkami są goście pobliskiego baru.

    Grozi jej za to grzywna... Jej wysokość ustala sąd - może to być 500zł, a
    może i 5000zł - bywa różnie w zalezności od okoliczności.

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 4. Data: 2004-07-12 14:14:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ..::SebOLO::.. wrote:

    > Grozi jej za to grzywna... Jej wysokość ustala sąd - może to być 500zł, a
    > może i 5000zł - bywa różnie w zalezności od okoliczności.

    A ile nasz sprawca ma lat? :)

    KG

  • 5. Data: 2004-07-12 14:56:17
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "NKG" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    nic jej nie grozi.
    pozdr

  • 6. Data: 2004-07-12 15:15:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NKG" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co jej za to grozi?

    jej co najwyzej wpierdziel od rodzicow, natomiast starzy byc moze beda
    musieli zabulic za odnowienie

  • 7. Data: 2004-07-12 15:48:37
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    > jej co najwyzej wpierdziel od rodzicow, natomiast starzy byc moze beda
    > musieli zabulic za odnowienie

    A nie stanowi to czasem uszkodzenia mienia? Bo za to grozi odpowiedzialność
    karna. Wpierdol, to dodatkowa kara.

  • 8. Data: 2004-07-12 15:53:23
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 12 Jul 2004 17:48:37 +0200, Robert Tomasik - praca
    <r...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A nie stanowi to czasem uszkodzenia mienia? Bo za to grozi
    > odpowiedzialność
    > karna. Wpierdol, to dodatkowa kara.

    kwalifikowane jest z KW jako umieszczenie napisu w miejscu do tego nie
    przeznaczonym. Na 288 kk się nielapie

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 9. Data: 2004-07-12 16:09:54
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > A ile nasz sprawca ma lat? :)

    Moj błąd... W takim razie płacić bedą rodzice sprawcy...:)

  • 10. Data: 2004-07-12 19:02:56
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> napisał w wiadomości

    > Moj błąd... W takim razie płacić bedą rodzice sprawcy...:)

    jesteś pewien, że rodzice?

    seb