  • 1. Data: 2005-08-24 11:10:40
    Temat: Co dzieje sie z urlopem wypoczynkowym przy przejściu do innego pracodawcy ???
    Od: "Dempsey" <d...@g...pl>

    Witam
    Jestem w trakcie zmiany pracy. Dotychczasowa praca ulegnie rozwiązaniu za
    zgodnym porozumieniem stron.
    Chciałbym sie dowiedzieć co stanie sie z przysługującym mi urlopem ( 26 dni
    w skali roku ).
    Czy jestem zmuszony do czasu rozwiązania umowu wykorzystać cały
    przysługujący mi urlop bądź ubiegać sie o wypłatę wkwiwalentu. Czy istnieje
    możliwośc przejścia pozostałego do wykorzystania urlopu na nowego pracodawcę
    na zasadzie proporcjonalności ???

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-24 11:21:27
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Dempsey" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    istnieje
    > możliwośc przejścia pozostałego do wykorzystania urlopu na nowego

    Urlop należy się proporcjonalnie do czasu zatrudnienia u danego pracodawcy.

  • 3. Data: 2005-08-24 11:33:01
    Od: "Dempsey" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Urlop należy się proporcjonalnie do czasu zatrudnienia u danego
    > pracodawcy.

    Dziekuje za sugestię ..
    Ale czy to oznacza, że musze wykorzystać urlop u dotychczasowego pracodawcy
    ???

  • 4. Data: 2005-08-24 15:56:50
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    pracodawcy.

    > To zależy jak pracodawca postąpi. Jeśli nie udzieli urlopu do czasu
    rozwiązania umowy, to będzie musiał wypłacić ekwiwalent. Ale to on
    zadecydyuje.