  • 1. Data: 2005-08-24 09:46:56
    Temat: PILNE!!! Czy można używać w sądzie dowodów pochodzących z kradzieży?
    Od: "Iwona" <i...@s...flota.com.pl>

    A konkretnie z włamania do skrzynki mailowej?
    Sprawa rozowodowa w toku. Mąż jakimś sposobem zdobył wszystkie hasła żony do
    jej prywatnego maila i konta. Poczta zawierała prywatną korespondencję żony,
    mocno ją obiciążającą. Czy w takiej sytuacji dowody te mogą zostać użyte w
    sądzie? Jak się przed tym obronić? Czy prawo do ochrony prywatności ma tu
    jakieś znaczenie?

  • 2. Data: 2005-08-24 10:09:15
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Iwona:
    > Poczta zawierała prywatną korespondencję żony, mocno ją obiciążającą.

    A co, zona chce kase dzieci i dom? Juz nie chce po kryjomu dawac dupy
    innemu?
    Kto Ci tu pomoze, powiedz?
    Dostaniesz odpowiedz "tak" lub "nie" i czesc. Gdybym sie znal, nic bym nie
    odpowiedzial.
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-08-24 10:16:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Iwona" <i...@s...flota.com.pl> napisał w wiadomości
    >A konkretnie z włamania do skrzynki mailowej?

    zostana dopuszczone i cale szczescie!

> [...]
    > żony, mocno ją obiciążającą. Czy w takiej sytuacji dowody te mogą zostać
    > użyte w sądzie? Jak się przed tym obronić? Czy prawo do ochrony

    zona moglaby mu pozniej napsocic ale nie pwoeim jak,czym i mam nadzieje ze
    nikt Ci tego na grupir nie powie.

    P.

  • 4. Data: 2005-08-24 10:23:43
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemek R...:
    > zona moglaby mu pozniej napsocic ale nie pwoeim jak,czym i mam nadzieje
    > ze nikt Ci tego na grupir nie powie.

    Nie napsoci mu, bo powie, ze byl przy tym komputerze i niczego nie ukradl.
    Nie sugeruj babsku takich rozwiazan.
    Pozdr. Dulek

  • 5. Data: 2005-08-24 10:25:49
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    > sądzie? Jak się przed tym obronić? Czy prawo do ochrony prywatności ma tu

    Polska to nie USA :)
    Dowody takie mogą być użyte w Sądzie i podlegają normalnej ocenie Sądu jak
    każde inne.
    Niezależnie od tego ten kto zdobył dowody bezprawnie, wypełniając znamiona
    czynu zabronionego - podlegać powinien normalnej odpowiedzxialności karnej za
    swoje przestępstwo czy wykroczenie (równolegle do sprawy rozwodowej)
    Z własnej praktyki znam wypadek męża który zdobył materiały dowodowe
    dotyczące postępowania żony (mieszkającej wówczas już w innym miejscu niż on)
    włamując się do skrzynki TP SA i nagrywając jej rozmowy telefoniczne poprzez
    pajęczarskie podłączenie. Potem z nagraniami poleciał do Sądu rozwodowego. Sąd
    dowody przyjął a jednocześnie zawiadomił prokuraturę o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa. I zrobił prawidłowo.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-08-24 10:33:20
    Od: "Iwona" <i...@s...flota.com.pl>

    Żona nie chce ani kasy, ani domu, wręcz przeciwnie - wszystko zostawia
    mężowi. Dzieci nie mają. Mówiąc - dowody obciążające - nie miałam na myśli
    zdrady, bo nie o to tu szło... A i moje pytania były dość konkretne, lecz
    widzę nie na takie osoby trafiły....

  • 7. Data: 2005-08-24 10:36:40
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Iwona:
> [...]
    > zdrady, bo nie o to tu szło... A i moje pytania były dość konkretne, lecz

    Wiec jesli nie chodzi o zdrade, kase, to co chce? Pewnie dzieci, tak? I
    chcesz, by ludzie powiedzieli jej, co ma zrobic, by je miec? Jak ukryc
    figielki? A moze dla dobra tych dzieci nie nalezy jej wlasnie pomagac, co?
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2005-08-24 10:39:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie napsoci mu, bo powie, ze byl przy tym komputerze i niczego nie ukradl.

    jednak pozostaje przy swoim, ... ale nie powiem jak*

    > Nie sugeruj babsku takich rozwiazan.

    *) :-)

    P.

  • 9. Data: 2005-08-24 10:40:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zdrady, bo nie o to tu szło... A i moje pytania były dość konkretne, lecz

    to czego sie zona obawia?

    P.

  • 10. Data: 2005-08-24 10:41:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>