    Subject: Re: Cesja praw do programu komputerowego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Fri, 8 Jan 2016 12:11:57 +0100

    W dniu 2016-01-08 o 11:46, Liwiusz pisze:
    > Ale co konkretnie? Jest tam wiele bzdur i błędów, trudno się do
    > wszystkiego odnieść (na przykład ten, że ktoś jest "współwłaścicielem
    > spółki cywilnej", co jest formalnie niemożliwe, ponieważ spółka cywilna
    > to umowa, a nie byt prawny).

    Liwiuszu powoli.
    Nie każda bzdura, która została nazwana z początku bzdurą jest nią do
    końca (może). przecież żyjemy w świecie kolokwializmów a Ty od razu
    wymagasz ode mnie pisania "do rzeczy":).
    Istnieje spółka cywilna.
    Dokonano zakupu programu.
    Jako nabywcę podano dane spółki i jej NIP.
    To chyba jasne i niebzdurne.
    Uchwałą wspólników spółka ulega rozwiązaniu. Tak bywa.
    Majątek spółki przejmuje jeden ze wspólników.
    Czy teraz jaśniej wyartykułowałem swoje założenia do wątpliwości?