  • Data: 2016-01-08 14:13:28
    Temat: Re: Cesja praw do programu komputerowego
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej pytane odwrotne: czy licencja może zabraniać takiego przejścia. W
    > najgorszym przypadku właścicielami pozostaną nadal Kowalski i Kowalska.

    Kiedy zacząłem (muszę pisać dokładnie bo Liwiusz mnie czyta) śledzić
    literaturę dotyczącą orzeczeń z tytułu prawa autorskiego, to natknąłem
    się na stwierdzenia, że w pewnych przypadkach zabronione jest
    zakazywanie sprzedaży czy udostępnienia praw do programu.
    Dlatego popełniłem ten post.
    Liczyłem na to, że ktoś może miał już taki przypadek i mi będzie
    łatwiej, jak się ze mną podzieli.
    Jak nie, będę kopał dalej.

    Pozdrawiam

    PS
    Liwiuszu mnie zagotowało, że M$, Orange, Pinnacle i inni producenci
    oprogramowania księgowego(!!!!) nie robili mi problemu.
    Ci robią.
    Tak się zbuldoczyłem, że kupię inną licencję, zaś kopać się będę dla
    zasady, jeśli to będzie słuszne. Kupiłem inny program.
    A cooo??? Tak dla zasady.
    Uznałem, że to niesprawiedliwe, że właściciel programu chciał na mnie
    zbyt dużo zarobić.
    Nie zarobi więc nic a może jeszcze straci.
    Taki wredny jestem