  • 61. Data: 2012-05-18 19:27:24
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4fb62c76$0$26695$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Nie, no weź nie porównuj S.B. i V.C.

    Niby dlaczego?
    Zresztą - jak chcesz to porównaj z Panoramą.
    Położenie o niebo gorsze niż VC, ale parking mają i żyją sobie dobrze.
    A VC najpierw wynajmował powierzchnię urzędowi skarbowemu, a teraz chce z
    centrum handlowego zrobić biurowiec.
    Nadal bez parkingu. ;-)

  • 62. Data: 2012-05-18 19:32:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ja w Poznaniu po za dworcem byłem 2 razy, więc nie mam pojęcia jak tam
    > jest, ale ktos Ci odpisał, jakie były przyczyny.

    To co on odpisał, to jego wrażenia, nie mające wiele wspólnego z
    przyczynami.
    Jedyną przyczyną jest brak parkingów.

    > Pewnie było za drogo i za dużo ograniczeń

    Dokładnie.

    >(np możliwe godziny otwarcia).

    Eee, teraz to już wymyślasz.

    > Widocznie w takim Monachium widać o tym nie wiedzą, dlatego tam w strefach
    > uspokojonego ruchu tak dużo się jednak dzieje...

    Deczko bogatsi jednak są....

    > Czyli jednak mieszkasz na peryferiach - trzeba było tak od razu

    I było od razu, tylko że nie czytasz co się Tobie pisze.
    Gdybym mieszkał w centrum, to chyba nie jeździłbym do pracy w centrum
    pociągiem, prawda?

    >, że jesteś biednym mieszkającym po za miastem, gdzie masz jeden sklep z
    >dziadowskimi marżami, toteż misisz jechać do centrum handlowego po duże
    >zakupy.

    ROTFL !!!!
    Czytasz w ogóle komu i na co odpowiadasz?
    Bo jakoś to się nie przekłada na bzdury które sadzisz.
    Co za tym idzie - EOD

  • 63. Data: 2012-05-18 19:33:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Wykroczenie.

    Uzasadnij.

  • 64. Data: 2012-05-18 19:53:28
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-18 19:17, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Narusza prawo do prywatności

    Za dwa lata będziesz miał viatole w prywatnych osobówkach i co im
    zrobisz? Wyjedziesz na Tonga?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 65. Data: 2012-05-18 21:04:51
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 15:43:07 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Jak kazdy, moj samochod tez nie jest na zagiel i place VAT, akcyze,
    > oplate paliwowa, za parkowanie i jeszcze dodatek w postaci oplaty za
    > samo paliwo.

    To placa wszyscy, rowniez ci, co nie wjezdzaja do centrum miasta.

    > Nie rozumiem Twojego stwierdzenia, ze skoro jezdze samochodem, to bez
    > problemu zaplace 10zl za wjazd do centrum.

    Nie wiem, czy bez problemu. Po prostu innego sposobu na odkorkowanie miasta
    nie ma. Poszerzenie ulic i wybudowanie pietrowych parkingow nic nie da, bo
    zostanie natychmiast skompensowane przez nowych chetnych.
    Po miescie jezdza samochody osobowe wiozace na 4 miejscach powietrze.
    Przy takiej symboliczne oplacie do centrum wjezdzaliby Ci, ktorzy tego
    potrzebuja i wtedy poruszaliby sie duzo sprawniej.
    Tak samo sprawniej moglyby sie poruszac autobusy.
    A w tej chwili jest bledne kolo

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 66. Data: 2012-05-18 21:12:18
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.05.2012 19:27, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Niby dlaczego?

    Niby dla powodów które wyłuściłem w wyciętym przez Ciebie cytacie.

    > Zresztą - jak chcesz to porównaj z Panoramą.
    > Położenie o niebo gorsze niż VC, ale parking mają i żyją sobie dobrze.

    Trudno żeby nie miała parkingu, skoro jest na zadupiu. Inna kategoria.

    Poza tym, czy rzeczywiście żyją sobie dobrze? Bida z nędzą.

    p. m.

  • 67. Data: 2012-05-18 21:14:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    a.pl...

    > Niby dla powodów które wyłuściłem w wyciętym przez Ciebie cytacie.

    Słabe.

    > Trudno żeby nie miała parkingu, skoro jest na zadupiu.

    Jak widać nie na zadupiu też tak się nie da.

    > Inna kategoria.

    Inna, bo przeżyli naście lat i się rozwijają.

  • 68. Data: 2012-05-18 21:56:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 May 2012 19:17:51 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    wystukał:

    a w jaki to sposób?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 69. Data: 2012-05-18 22:16:22
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 12:20:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center.
    > Pies z kulawą nogą tam nie chodził, nawet jak było nowe.
    > Bo nie było gdzie stanąć.

    W Zlotych Tarasach w Warszawie tez pustki...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 70. Data: 2012-05-18 23:11:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > W Zlotych Tarasach w Warszawie tez pustki...

    A tam też można tylko sobie pomarzyć o postoju?
    BTW - to nie to koło dworca?
    No bo jak tak, to raczej pustek tam ostatnio nie widziałem.