  • 51. Data: 2012-05-18 14:44:35
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-18 07:50, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Dojazd służbowym samochodem do pracy to przestępstwo skarbowe?

    Wykroczenie. Chyba, że płacisz podatek, ale wtedy to już taniej nie będzie.

    Shrek.

  • 52. Data: 2012-05-18 14:58:58
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 00:17:44 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Wybacz, ale zupelnie nie rozumiem Twoich wnioskow ani Twojego toku
    > rozumowania. Ludzie jezdzacy autobusem jezdza dla przyjemnosci?

    Nie, i dlatego za to placa. Czego nie rozumiesz?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 53. Data: 2012-05-18 15:43:07
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie, i dlatego za to placa.

    Jak kazdy, moj samochod tez nie jest na zagiel i place VAT, akcyze,
    oplate paliwowa, za parkowanie i jeszcze dodatek w postaci oplaty za
    samo paliwo.

    > Czego nie rozumiesz?

    Nie rozumiem Twojego stwierdzenia, ze skoro jezdze samochodem, to bez
    problemu zaplace 10zl za wjazd do centrum. Rownie dobrze moglbys
    napisac, ze skoro nosze brazowe buty, to pewnie mam akwarium.
    Nie rozumiem, dalczego narzedzie pracy i dochodu dla HGW&Co ma byc
    jeszcze bardziej opodatkowane. Czemu nie wprowadzic np. oplaty za
    wejscie do centrum z reklamowka, albo pasazerow autobusow patracych
    przez okna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 54. Data: 2012-05-18 15:44:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 14:43, Pawel "O'Pajak" wrote:
> [...]
    > jeszcze bardziej opodatkowane. Czemu nie wprowadzic np. oplaty za
    > wejscie do centrum z reklamowka, albo pasazerow autobusow patracych

    Pieszy z reklamówką nie powoduje korków, nie zasmradza powietrza, nie
    zajmuje miejsca parkingowego, nie zastawia trawników, nie hałasuje pod
    oknami, powodów sporo się znajdzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2012-05-18 15:56:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/17/2012 05:11 PM, Czeslawek wrote:

> [...]
    > akcja szykuje się w Wawa http://tnij.org/qp16
    > Jak dobrze pamiętam to zawsze się mówiło, że pieniądze z podatku
    > drogowego idą na budowę i eksploatację dróg. Więc jak łatwo się domyśleć
    > drogi powstały z pieniędzy kierowców, wcześniej posiadających pojazdy, a
    > dziś jeżdżących pojazdami.
    > Dlatego mnie zastanawia sprawiedliwość rozwiązania polegającego na
    > wyznaczania buspasów. W końcu wszyscy kierowcy składają/składali się na
    > wybudowanie i eksploatację dróg a teraz część z tych kierowców jest
    > faworyzowana poprzez przyznanie im do dyspozycji wydzielonych pasów.

    No to niech piesi też płacą za budowanie przejść dla nich, dlaczego z
    podatków płaconych przeze mnie w paliwie piesi mają budowane przejscia?
    Albo proste rozwiązanie, postawić takie viatolle na przejściach dla
    pieszych.

    --
    Artur

  • 56. Data: 2012-05-18 16:12:10
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-05-18 15:56, AZ pisze:
> [...]
    WW
    --
    Dwa aksjomaty wojny:
    1. Nie będziesz maszerował na Moskwę.

> [...]
    > podatków płaconych przeze mnie w paliwie piesi mają budowane przejscia?
    > Albo proste rozwiązanie, postawić takie viatolle na przejściach dla

    Tu mamy inna sytuacje.
    Prywatna firma, tzn UEFA, poprosiła o zjecie dla swoich potrzeb części
    drogi na określony czas.
    Każda inna firma, za czasowe zajęcie cześć jezdni musi zapłacić i to nie
    mało, za nawet mały kawałek.
    Dlaczego dla tej firmy prawo złamano prawo i kto podjął decyzje o
    łamaniu prawa.
    Może by złożyć doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa?

    Wszak premier zapewniał, że w Polsce prawo jest takie same dla
    wszystkich. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 57. Data: 2012-05-18 16:25:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]

    Chyba nigdy żula nie widziałeś...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 58. Data: 2012-05-18 16:30:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    >No to niech piesi też płacą za budowanie przejść dla nich, dlaczego z
    >podatków płaconych przeze mnie w paliwie piesi mają budowane
    >przejscia?

    Po to zeby mogl jechac 50, a nie 5 km/h, bo piesi wszedzie moga
    przechodzic :-)

    Mozna by co prawda w ogole zakazac przechodzenia przez jezdnie, albo
    ploty wybudowac, tylko ze wtedy demokratycznie piesi nakaza ci
    zaplacic podatek na chodniki wszedzie, po ktorych nie bedzie mozna
    samochodem jezdzic :-)

    >Albo proste rozwiązanie, postawić takie viatolle na przejściach dla
    >pieszych.

    Swiatla na monety ? Nieglupie.
    Ale przy jezdni tez szczeliny wrzutowe, i drogi budujemy tylko z oplat
    :-)

    J.

  • 59. Data: 2012-05-18 17:06:32
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-18 16:12, WW pisze:

> [...]
    > mało, za nawet mały kawałek.
    > Dlaczego dla tej firmy prawo złamano prawo i kto podjął decyzje o

    Możesz podać dokładniej jakie, Twoim zdaniem, przepisy złamano?

    --
    spp

  • 60. Data: 2012-05-18 19:17:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>