    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    <4fb6225d$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fb62599$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fb62a4c$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fb631ee$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Date: Fri, 18 May 2012 19:32:27 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ja w Poznaniu po za dworcem byłem 2 razy, więc nie mam pojęcia jak tam
    > jest, ale ktos Ci odpisał, jakie były przyczyny.

    To co on odpisał, to jego wrażenia, nie mające wiele wspólnego z
    przyczynami.
    Jedyną przyczyną jest brak parkingów.

    > Pewnie było za drogo i za dużo ograniczeń

    Dokładnie.

    >(np możliwe godziny otwarcia).

    Eee, teraz to już wymyślasz.

    > Widocznie w takim Monachium widać o tym nie wiedzą, dlatego tam w strefach
    > uspokojonego ruchu tak dużo się jednak dzieje...

    Deczko bogatsi jednak są....

    > Czyli jednak mieszkasz na peryferiach - trzeba było tak od razu

    I było od razu, tylko że nie czytasz co się Tobie pisze.
    Gdybym mieszkał w centrum, to chyba nie jeździłbym do pracy w centrum
    pociągiem, prawda?

    >, że jesteś biednym mieszkającym po za miastem, gdzie masz jeden sklep z
    >dziadowskimi marżami, toteż misisz jechać do centrum handlowego po duże
    >zakupy.

    ROTFL !!!!
    Czytasz w ogóle komu i na co odpowiadasz?
    Bo jakoś to się nie przekłada na bzdury które sadzisz.
    Co za tym idzie - EOD