  • 41. Data: 2007-12-12 12:07:25
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Koziolek" <d...@X...pl> napisał

    > Ale to nie była przemoc. Stanąłem koło baby z g...nem w ręce i spytałem
    > tylko, czy mam jej wsadzić kupę jej pieska do kieszeni. Ona odpowiedziała:
    > "proszę bardzo, niech pan wsadzi" No to jej wsadziłem, i wtedy dopiero się
    > zaczęło...

    O Boze jak bardzo chcialbym to zobaczyc :)

    Protz

  • 42. Data: 2007-12-12 12:14:21
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał

    > Pozdrawiam z Krakowa, gołębie są fajne ale na Rynku Głównym :)

    Gołebie nie sa fajne, to latajace szczury wspolczesnych miast.

    Protz

  • 43. Data: 2007-12-12 12:44:53
    Od: "Player" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał

    > Gołebie nie sa fajne, to latajace szczury wspolczesnych miast.

    ciiiiichhhhooooo, nie strasz turystów, bo turyści lubią
    gołębie...przynajmniej tak mi się wydaje;)

  • 44. Data: 2007-12-12 12:50:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "pikus" <q...@y...pl> napisał w wiadomości

    > A ty co bys zrobila? Dalabys dresowi buziaka za pitbulowa kupke
    > na trawniku obok twojej posesji?

    Ja sie zapytalam co on by zrobil. Bo zrobil z siebie wielkiego kozaka w
    stosunku do kobiety. Bylam ciekawa czy tak samo wielkim kozakiem bylby gdyby
    jego przeciwnikiem byl napakowany i niesympatycznie wygladajacy koles.

    A moja odpowiedz brzmi - za kupe na trawniku bym nic nie zrobila. Za kupe na
    chodniku zwrocilabym ostro uwage. Tak samo zawsze zwracam uwage zeby
    wlasciciele zapinali swoje bydlaki na smycze w miejscach publicznych. I to
    bez wzgledu na to czy wlasciciel jest delikatna blondynka czy napakowanym
    dresem. Jak to nie pomaga to wzywam straz miejska a nie bawie sie w
    podworkowego "dzona lajno":)

    HaNkA

  • 45. Data: 2007-12-12 13:02:29
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Koziolek pisze:
    > Są świadkowie wszystkiego, a poza tym jest monitoring z zapisem tak więc
    > widać, kto zrobił kupę, kto wsadził, i że nikt się z nikim nie szarpał,
    > a pani jeszcze (bo o tym zapomniałem wspomnieć) nadstawiła kieszeń.

    jak masz na to swiadkow, no to imo mozesz spac spokojnie. Wyrazila zgode

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 46. Data: 2007-12-12 13:17:20
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał:

> [...]
    > stosunku do kobiety. Bylam ciekawa czy tak samo wielkim kozakiem bylby
    > gdyby jego przeciwnikiem byl napakowany i niesympatycznie wygladajacy

    Cóż, opisałaś jednego z naszych sąsiadów. Z tą różnicą, że on kupy po swoim
    rotku (nie pitku) zbiera...

> [...]
    > bez wzgledu na to czy wlasciciel jest delikatna blondynka czy napakowanym

    Tej babce zwracałem już raz uwagę. Z tego co wiem, dwie inne osoby również.
    Straszenie strażą miejską niestety nie pomagało. Mam nadzieję jednak, że w
    końcu nastąpiło "poskromienie złośnicy" ;)

    > Jak to nie pomaga to wzywam straz miejska a nie bawie sie w podworkowego
    > "dzona lajno":)

    ROTFL :)

    Koziołek

  • 47. Data: 2007-12-12 13:52:29
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:fjohan$f6r$1@inews.gazeta.pl...

    > mieszkanie narożne w bloku) i z łomotem średnio 2x w miesiącu jakiś
    > gołąb wpada na moją szybę.

    Naklej na szybie sylwetkę jastrzębia.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 48. Data: 2007-12-12 13:55:15
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Paweł napisał:

    > Naklej na szybie sylwetkę jastrzębia.

    Moon, dawaj zdjęcie

    Koziołek

  • 49. Data: 2007-12-12 14:07:06
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Koziolek nadaje:
    > OKi ;) Nie roszczę sobie prawa własności do niczego - chodzi mi
    > raczej o to, że dość mam już wydłubywania pewnych rzeczy z podeszw
    > bucików mojego synka :)

    Jakich bucików? Ależ tam jest zakaz wyprowadzania!

  • 50. Data: 2007-12-12 14:12:05
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Marcin Boroń napisał:

    > Jakich bucików? Ależ tam jest zakaz wyprowadzania!

    Psów, moj drogi, psów! Tuż obok jest piaskownica!

    Koziołek