  • 1. Data: 2011-02-05 10:04:02
    Temat: [CROSS-POST] Pomysł na biznes
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.

    Otóż postanowiłem dorobić sobie do dochodów wyzyskiwacza i krwiopijcy:
    chciałbym otworzyć salon głaskania dla Pań.
    Będę przyjmował kobiety w intymnym mieszkaniu. Panie, po dokonaniu
    niezbędnych ablucji, rozbiorą się do spodni / bielizny / rosołu (w
    zależności od uznania i tego, gdzie będą chciały być głaskane). Następnie
    położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się zabiegom: głaskaniu,
    skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami, specjalnymi pędzelkami.
    Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero nagości i
    podtekstów z mojej strony.
    No i teraz pytania.
    Po pierwsze: chciałbym się zabezpieczyć przed oskarżeniami typu: "dotknął
    pan mojej łechtaczki", albo "bez zezwolenia wprowadził pan prącie w moją
    waginę". Czy wystarczy jako dowód niemolestowania założony nielegalnie (bo
    oczywiście kamery i podsłuch będą zamaskowane, a klientki nie będą o niczym
    informowane - nie chcę odstraszać klientek) system rejestrujący wszystko, co
    będzie się działo w środku?
    Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu wstępu
    dla mężczyzn?
    I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na
    widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona
    wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2011-02-05 10:23:25
    Temat: Re: [CROSS-POST] Pomysł na biznes
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 11:04:02 +0100, Koziołek napisał(a):

    > Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.

    Medycyna to w ogóle nie moja bajka, więc odnośną grupę wyciąłem.

> [...]
    > informowane - nie chcę odstraszać klientek) system rejestrujący wszystko, co

    Jako dowód wystarczy, oczywiście, co nijak nie zabezpieczy Cię przed
    ewentualnym pozwem... chociaż, z drugiej strony, bać się nie ma chyba
    czego. W mojej wsi jakiś czas temu było głośno, bo pomysłowy właściciel
    solarium wpadł na pomysł założenia kamer w prowadzonym przez siebie
    przybytku, a nagrania poszły hen, w internet :) Nadal widać go na ulicach,
    czyli jest OK.

    > Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu wstępu
    > dla mężczyzn?

    Tutaj, ponownie przywołując przykład z życia, też powinno przejść, podobnie
    jak knajpa dla kobiet, w której mężczyźni musieli łazić w perukach.

    > I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na
    > widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona
    > wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

    Wedle kadr naszych wojaków, podobno brom się sprawdzał, ewentualnie przed
    wizytą klientki możesz odpowiednio długo i intensywnie zająć się żoną.
    Żeby nie kończyć sucho, bez przykładu z życia, mąż "znajomej znajomej", gdy
    ruszał w męskim towarzystwie w miasto, wcześniej był eksploatowany i
    wypuszczany z tekstem "jak teraz będziesz potrafił coś jeszcze wyruchać, to
    możesz".

    AK

  • 3. Data: 2011-02-05 10:53:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W Koziołek napisal:
    > I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na
    > widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona
    > wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

    Brom, dużo bromu :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2011-02-05 12:16:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał

> [...]
    > piórami, specjalnymi pędzelkami.
    > Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero

    Skonsultuj się z żoną, ona odpowie ci na wszystkie.

  • 5. Data: 2011-02-05 12:17:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Brom, dużo bromu :)

    a nie prościej kupić sobie suspensorium :)

  • 6. Data: 2011-02-05 12:55:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W Marek Dyjor napisal:
    > a nie prościej kupić sobie suspensorium :)

    He, he, jeden ze starszych kolegów ostatnio rzucił takim
    tekstem w szerszym gronie, że w wojsku dawali im ten brom,
    a wszyscy twierdzili, że nie działa. No i on ostatnio stwierdził,
    że zaczął działać, tylko czekać trzeba było długo :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2011-02-06 00:17:44
    Od: Zaba <z...@g...pl>

    Koziołek wrote:
> [...]
    > Następnie położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się
    > zabiegom: głaskaniu, skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami,

    Lepiej bys zarobil gdyby Twoj "pedzelek" byl Rasputinowego rozmiaru.

    > Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero
    > nagości i podtekstów z mojej strony.

    Blad.Podteksty sa potrzebne zeby panie mogly zamknac oczy i zeby ich
    wyobraznia zaczela pracowac. Prawie goly opalony miesniak ma znaczna
    przewage nad zdechlaczkiem w kimonie.Zadna przyjemnosc byc lechtana
    przez bladego chuderlawego pryszczatego nerda nawet gdy ukryje swoje
    cielesne niedoskonalosci pod kimonem.

> [...]
    > klientki nie będą o niczym informowane - nie chcę odstraszać klientek)
    > system rejestrujący wszystko, co będzie się działo w środku?

    Hehe. A w razie czego jak udowodnisz ze to nie na sprzedaz? A jak bedzie
    wlamanie i pani x zobaczy siebie na utubie albo na jakims porno portalu?
    twoje wnuki sie nie wyplaca.

    > Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu
    > wstępu dla mężczyzn?
    Oj bedzie. Ja wprawdzie wygladam jak mezczyzna ale mam dusze,umysl i
    ubranie kobiety.Odmowisz uslugi - spotkamy sie w sadzie.

    > I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu
    > na widok co ładniejszych pośladków?
    Nie ma obawy. Problem w tym ze "co ladniejsze" posladki nie musza placic
    za glaskanie. Powinienes sie raczej przygotowac na podstarzale
    "kaszaloty" i inne spocone tryskajace hormonami slonice,:-)

    Obawiam się, że wystający z kimona
    > wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

    A to zalezy. Jak masz na tyle zeby konkurowac z Rasputinem to nie jedna
    by przysla "zerknac".

    > Z harcerskim pozdrowieniem,

    Jezeli post to nie zart to rzeczywiscie niewinny harcerzyk.

    > Koziołek
    albo Kozialek Matolek :-).

  • 8. Data: 2011-02-06 07:08:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>