  • 1. Data: 2011-02-05 01:39:23
    Temat: Jak to jest z tymi zdjeciami w koncu?
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    Juz slyszalem tyle roznych wersji, ilu osob pytalem.
    Jak to jest w koncu ze zdjeciami z radarow? Dostaje list, zeby sie zglosic "w
    charakterze swiadka" na policje. No i tak... pokaza mi zdjecie mojego samochodu, a
    prowadzi ktos inny (z rodziny). Zalozmy dwie opcje: 1. Mowie, ze nie wiem kto to jest
    2. Mowie, ze jako, iz zostalem wezwany w charakterze swiadka, mam prawo nic nie
    mowic, jakoze to jest osoba z ktora jestem spokrewniony. I co w takich przypadkach?
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2011-02-05 01:42:07
    Temat: Re: Jak to jest z tymi zdjeciami w koncu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2011 7:39 PM, FlashT wrote:
> [...]
    mowic, jakoze to jest osoba z ktora jestem spokrewniony. I co w takich przypadkach?

    bylo tysiac razy na grupie
    poszukaj w archiwum

  • 3. Data: 2011-02-06 17:39:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    > charakterze swiadka, mam prawo nic nie mowic, jakoze to jest osoba z ktora
    > jestem spokrewniony. I co w takich przypadkach?

    Należy wskazać odpowiedni paragraf i odmówić zeznań

  • 4. Data: 2011-02-08 01:56:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    FlashT wrote:

> [...]
    > zostalem wezwany w charakterze swiadka, mam prawo nic nie mowic,
    > jakoze to jest osoba z ktora jestem spokrewniony.

    Było ale niech tam.

    Znajdź najpierw w przepisach to "mam prawo nic nie mówić, jako że
    to jest osoba z którą jestem spokrewniony". Zwróć przy tym szukaniu
    uwagę że to jest postępowanie o wykroczenie, a nie przestępstwo.

    --
    Pozdro
    Massai