    From: Zaba <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS-POST] Pomysł na biznes
    Date: Sat, 05 Feb 2011 17:17:44 -0700

    Koziołek wrote:
    > Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.
    >
    > Otóż postanowiłem dorobić sobie do dochodów wyzyskiwacza i krwiopijcy:
    > chciałbym otworzyć salon głaskania dla Pań.
    > Będę przyjmował kobiety w intymnym mieszkaniu. Panie, po dokonaniu
    > niezbędnych ablucji, rozbiorą się do spodni / bielizny / rosołu (w
    > zależności od uznania i tego, gdzie będą chciały być głaskane).
    > Następnie położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się
    > zabiegom: głaskaniu, skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami,
    > specjalnymi pędzelkami.

    Lepiej bys zarobil gdyby Twoj "pedzelek" byl Rasputinowego rozmiaru.

    > Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero
    > nagości i podtekstów z mojej strony.

    Blad.Podteksty sa potrzebne zeby panie mogly zamknac oczy i zeby ich
    wyobraznia zaczela pracowac. Prawie goly opalony miesniak ma znaczna
    przewage nad zdechlaczkiem w kimonie.Zadna przyjemnosc byc lechtana
    przez bladego chuderlawego pryszczatego nerda nawet gdy ukryje swoje
    cielesne niedoskonalosci pod kimonem.

    > No i teraz pytania.
    > Po pierwsze: chciałbym się zabezpieczyć przed oskarżeniami typu:
    > "dotknął pan mojej łechtaczki", albo "bez zezwolenia wprowadził pan
    > prącie w moją waginę". Czy wystarczy jako dowód niemolestowania założony
    > nielegalnie (bo oczywiście kamery i podsłuch będą zamaskowane, a
    > klientki nie będą o niczym informowane - nie chcę odstraszać klientek)
    > system rejestrujący wszystko, co będzie się działo w środku?

    Hehe. A w razie czego jak udowodnisz ze to nie na sprzedaz? A jak bedzie
    wlamanie i pani x zobaczy siebie na utubie albo na jakims porno portalu?
    twoje wnuki sie nie wyplaca.

    > Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu
    > wstępu dla mężczyzn?
    Oj bedzie. Ja wprawdzie wygladam jak mezczyzna ale mam dusze,umysl i
    ubranie kobiety.Odmowisz uslugi - spotkamy sie w sadzie.

    > I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu
    > na widok co ładniejszych pośladków?
    Nie ma obawy. Problem w tym ze "co ladniejsze" posladki nie musza placic
    za glaskanie. Powinienes sie raczej przygotowac na podstarzale
    "kaszaloty" i inne spocone tryskajace hormonami slonice,:-)

    Obawiam się, że wystający z kimona
    > wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

    A to zalezy. Jak masz na tyle zeby konkurowac z Rasputinem to nie jedna
    by przysla "zerknac".

    > Z harcerskim pozdrowieniem,

    Jezeli post to nie zart to rzeczywiscie niewinny harcerzyk.

    > Koziołek
    albo Kozialek Matolek :-).