  • 1. Data: 2011-02-04 11:04:18
    Temat: aktualne adres
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    mam wygraną sprawę w sądzie z klauzulą wykonalności (sprawa o odzyskanie
    skradzionych pieniędzy). Problem w tym że nie mam pojęcia jaki jest
    adres zamieszkania strony przegranej. Gdzie mogę się takich rzeczy
    dowiedzieć aby przekazać sprawę do komornika. Czy może takie informacje
    nie są wymagane?

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-02-04 11:12:53
    Temat: Re: aktualne adres
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-04 12:04, ŁR pisze:
> [...]
    > adres zamieszkania strony przegranej. Gdzie mogę się takich rzeczy
    > dowiedzieć aby przekazać sprawę do komornika. Czy może takie informacje

    Napisz wniosek podając ostatnio znany adres i zawnioskuj do komornika o
    wysłanie zapytania do odpowiedniego urzędu w celu ustalenia, czy podany
    przez Ciebie adres jest aktualny.

    --
    Liwiusz