    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: [CROSS-POST] Pomysł na biznes
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 5 Feb 2011 11:23:25 +0100

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 11:04:02 +0100, Koziołek napisał(a):

    > Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.

    Medycyna to w ogóle nie moja bajka, więc odnośną grupę wyciąłem.

    > Po pierwsze: chciałbym się zabezpieczyć przed oskarżeniami typu: "dotknął
    > pan mojej łechtaczki", albo "bez zezwolenia wprowadził pan prącie w moją
    > waginę". Czy wystarczy jako dowód niemolestowania założony nielegalnie (bo
    > oczywiście kamery i podsłuch będą zamaskowane, a klientki nie będą o niczym
    > informowane - nie chcę odstraszać klientek) system rejestrujący wszystko, co
    > będzie się działo w środku?

    Jako dowód wystarczy, oczywiście, co nijak nie zabezpieczy Cię przed
    ewentualnym pozwem... chociaż, z drugiej strony, bać się nie ma chyba
    czego. W mojej wsi jakiś czas temu było głośno, bo pomysłowy właściciel
    solarium wpadł na pomysł założenia kamer w prowadzonym przez siebie
    przybytku, a nagrania poszły hen, w internet :) Nadal widać go na ulicach,
    czyli jest OK.

    > Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu wstępu
    > dla mężczyzn?

    Tutaj, ponownie przywołując przykład z życia, też powinno przejść, podobnie
    jak knajpa dla kobiet, w której mężczyźni musieli łazić w perukach.

    > I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na
    > widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona
    > wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

    Wedle kadr naszych wojaków, podobno brom się sprawdzał, ewentualnie przed
    wizytą klientki możesz odpowiednio długo i intensywnie zająć się żoną.
    Żeby nie kończyć sucho, bez przykładu z życia, mąż "znajomej znajomej", gdy
    ruszał w męskim towarzystwie w miasto, wcześniej był eksploatowany i
    wypuszczany z tekstem "jak teraz będziesz potrafił coś jeszcze wyruchać, to
    możesz".

    AK