  • 221. Data: 2006-02-21 10:37:05
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    news:slrndvlnj4.bn2.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

> [...]
    Naprawde

    > Ale dlaczego mam widzieć?

    bo ta odnoga watku akurat dotyczy tej kwestii.
    wycielas z jednego z mopich postow fragment:"ale z pewnoscia nie za
    skret na zakazie"
    i nie ustosunkowalas sie do tego. stad twoje pytanie :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 222. Data: 2006-02-21 10:47:01
    Temat: Re: Moher na pasach - macie świadka
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Renata Gołębiowska*
    wypowiedziała te słowa:

    > Grunt się usuwa:)
    > I tym miłym akcentem kończymy dyskusję:)

    Zaś u mnie gościu jest coraz bliższy plonka wiekuistego. Byłby drugą
    osobą, o której pamiętałbym po konfigurowaniu czytnika... :(

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 223. Data: 2006-02-21 11:01:29
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-21 09:35, Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Kilkukrotne ich przytoczenie w tym wątku ci nie wystarcza?

    Mi tak, jemu najwyraźniej nie. Ja nie twierdzę, że pieszy nie ma
    pierszeństwa jeśli NORMALNIE wszedł na pasy a samochód, który się zbliża
    do przejścia ma na tyle miejsca, by wyhamować. Chyba nie o tym toczy się
    dyskusja w tym wątku tylko o sytuacji jaka była opisana w pierwszym poście?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 224. Data: 2006-02-21 11:20:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dteqhl$78g$1@atlantis.news.tpi.pl>, ape wrote:

    > bo ta odnoga watku akurat dotyczy tej kwestii.
    > wycielas z jednego z mopich postow fragment:"ale z pewnoscia nie za
    > skret na zakazie"

    Wycięłam, bo nie o tym pisałam. Pisałam, że sm może zatrzymywać w
    pewnych sytuacjach, a to było w reakcji na zdumione okrzyki: "A od
    kiedy to sm może zatrzymywać?"

    Renata

  • 225. Data: 2006-02-21 11:22:55
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dteru5$tfp$1@news.onet.pl>, Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Mi tak, jemu najwyraźniej nie. Ja nie twierdzę, że pieszy nie ma
    > pierszeństwa jeśli NORMALNIE wszedł na pasy a samochód, który się zbliża

    Jak to nie?
    "Dnia 2006-02-20 10:51, Użytkownik wytnijto napisał:

    > Poczytaj Kodeks Drogowy.
    > Pieszy na pasach ma pierwszeństwo.

    Mógłbyś przytoczyć stosowne przepisy na tę tezę? Cytowane wcześniej w
    tym wątku stanowią z goła coś innego. Jak widać nie zadałeś sobie
    trudu zapoznania się z nimi więc nie pleć bzdur.

    Kaczor"

    Renata

  • 226. Data: 2006-02-21 11:27:50
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dteo27$6jt$1@nemesis.news.tpi.pl>, ape wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    > w wiadomości
    waw.pl...

    > jestem oczarowany fotkami:-)
    > a probowalas sobie wyobrazic w ktorym miejscy moglyby sie skonczyc
    > gdybys na swojej grodze spotkala jakiegos buraka?

    Wyobraźnia działa mi dość dobrze, dlatego we wszystkich krajach z
    fotek jeździliśmy większość czasu jezdnią, w Polsce nawet nie trzeba
    wyobraźni, wystarczy się rozejrzeć, więc jeździmy jezdnią tylko w
    bardzo wyjątkowych sytuacjach.

    Renata

  • 227. Data: 2006-02-21 11:44:53
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

> [...]
    > fotek jeździliśmy większość czasu jezdnią, w Polsce nawet nie trzeba
    > wyobraźni, wystarczy się rozejrzeć, więc jeździmy jezdnią tylko w

    tak tez myslalem :-)
    --
    pozdro
    ape

  • 228. Data: 2006-02-21 11:46:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-21 12:22, Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

> [...]
    > tym wątku stanowią z goła coś innego. Jak widać nie zadałeś sobie
    > trudu zapoznania się z nimi więc nie pleć bzdur.

    A o wtargnięciu tam czytałaś? Nawet w kontekście przepisów "ta moherowa
    pani" dała ciała. (Zakładam oczywiście prawdziwość opisanej sytuacji w
    pierwszym poście).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 229. Data: 2006-02-21 11:47:17
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > Wycięłam, bo nie o tym pisałam. Pisałam, że sm może zatrzymywać w
    > pewnych sytuacjach, a to było w reakcji na zdumione okrzyki: "A od
    > kiedy to sm może zatrzymywać?"

    jednym slowem pisalismy o 2 roznych sprawach
    tnx za wyjasnienie :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 230. Data: 2006-02-21 12:28:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dteuid$8c8$1@news.onet.pl>, Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > (Zakładam oczywiście prawdziwość opisanej sytuacji w pierwszym poście).

    W świetle przytoczonego w tym wątku innego posta autora wątku i jego
    błazenady na stronie http://www.q4.pl/?id=18&o=5480
    na twoim miejscu bym tak nie zakładała.

    Renata