  • 11. Data: 2003-12-07 00:54:35
    Temat: Re: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: "Krzys" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
    news:20031207013350.0f1db22c.NOspam@sierp.netwytnijc
    alosc...
    > Dnia Fri, 05 Dec 2003 15:28:55 +0100
    > Arek <a...@e...net> naskrobał(a):

    > a moze Ty nie zrozumiales co sie do Ciebie mowi?

    > to ja mam propozycje - zadzwon do.. hmm.. a co tam, do kancelarii
    > premiera i popros o numer telefonu do niego
    > jak myslisz - podadza Ci?
    >
    > dlaczego niby firma ma dac dostep do maila zarzadu jakiemus
    zakompleksionemu
    > trollowi? ja takiego powodu nie widze
    >
    > Sierp

    sa maile na stronie M$
    wystarczy umiec czytac...
    a tak na lape to mozna
    powysylac na chybil trafil na do nich troche maili
    w konczu ktos to musi czytac...

  • 12. Data: 2003-12-07 01:59:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sierp rzecze:
    > a moze Ty nie zrozumiales co sie do Ciebie mowi?

    A po co ta głodna gadka?

    > to ja mam propozycje - zadzwon do.. hmm.. a co tam, do kancelarii
    > premiera i popros o numer telefonu do niego jak myslisz - podadza Ci?

    Nie prosiłem o telefon lecz o e-mail do zarządu, a potem chociaż
    do sekretariatu. A recepcjonistka stwierdziła, że nie podają ŻADNYCH
    adresów e-mailowych.

    > dlaczego niby firma ma dac dostep do maila zarzadu jakiemus

    Jakbyś nie zauważył, żyjemy w dobie Internetu.
    Jak dla mnie M$ może się nawet zabunkrować i nie tylko nie podawać
    telefonów, e-maili, ale nawet zakonspirować adres pocztowy do siebie.
    Po prostu śmiech na sali.

    > zakompleksionemu trollowi? ja takiego powodu nie widze

    Nudzi Ci się i chcesz zarobić po mordzie?
    To nie musisz się wiele razy prosić. Podaj mi tylko do siebie adres.

    Arek
    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 13. Data: 2003-12-07 03:30:30
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Sierp rzecze:
    >
    > A po co ta głodna gadka?

    Bo nie rozumiesz po polskiemu. Po prostu do ciebie nie zabulgotali.

> [...]
    > Jak dla mnie M$ może się nawet zabunkrować i nie tylko nie podawać
    > telefonów, e-maili, ale nawet zakonspirować adres pocztowy do siebie.

    Też bym ci nie podał e-maila. Po co potem kasować spam ze skrzynki.

    > Nudzi Ci się i chcesz zarobić po mordzie?
    > To nie musisz się wiele razy prosić. Podaj mi tylko do siebie adres.

    Ała, nie bij. Bo oddam rurą.

  • 14. Data: 2003-12-07 08:47:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqu1i0$j2o$1@inews.gazeta.pl

    > Nudzi Ci się i chcesz zarobić po mordzie?

    Jak milo zupdateowac http://www.raf256.com/buzdygan/ :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2003-12-07 12:12:22
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 07 Dec 2003 02:59:44 +0100
    Arek <a...@e...net> naskrobał(a):

    > Nudzi Ci się i chcesz zarobić po mordzie?
    > To nie musisz się wiele razy prosić. Podaj mi tylko do siebie adres.

    "inteligencja" rozmowcy mnie powalila
    juz nawet nie chce mi sie pisac do Przemka aby ci konto wylaczyl..
    EOT

    Sierp

    PS. A tak w ogole to bardzo odwazny jestes, taki czupurny jak
    kogucik.. szkoda tylko ze pan odwazny uzywa anonimizera coby
    przypadkiem nikt go nie znalazl.. to jest dopiero smiech na sali

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 16. Data: 2003-12-07 14:37:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sierp rzecze:
    > "inteligencja" rozmowcy mnie powalila
    > juz nawet nie chce mi sie pisac do Przemka aby ci konto wylaczyl..

    Buacha cha cha cha !!!!!!

    > PS. A tak w ogole to bardzo odwazny jestes, taki czupurny jak
    > kogucik.. szkoda tylko ze pan odwazny uzywa anonimizera coby
    > przypadkiem nikt go nie znalazl.. to jest dopiero smiech na sali

    Twoja ignorancja mnie dobija.
    http://www.elita.pl/arek/

    a teraz czekam na Twój adres gieroju. Zobaczymy czy stojąc oko w oko też będziesz
    taki chojrak.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 17. Data: 2003-12-07 14:43:06
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqvdv4$he1$1@inews.gazeta.pl

    > Buacha cha cha cha !!!!!!

    > Twoja ignorancja mnie dobija.
    > http://www.elita.pl/arek/

    > a teraz czekam na Twój adres gieroju. Zobaczymy czy stojąc oko w oko
    > też będziesz taki chojrak.

    Ale przeciez tylko nasylasz dresow (ja, Art-?, Casper, pewna kobieta), lub
    odwiedzasz ludzi w towarzystwie dreso-ochrony (Nidalf, Midea) lub poprostu
    grozisz telefonicznie (ja,Czacho,Midea,Motto,Konrad,Artur,Mikolajski,i ok
    10 innych osob).

    --
    http://www.raf256.com/arek/ - uwaga, buzdygan nie spi

  • 18. Data: 2003-12-07 15:33:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > grozisz telefonicznie (ja,Czacho,Midea,Motto,Konrad,Artur,Mikolajski,i ok

    Zaproponowałem spotkanie to stchórzył. Zresztą z nagrania po głosie mozna
    poznać że to pedałek;)

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2003-12-07 19:45:05
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafal 'Raf256' Maj w wiadomości
    <X...@2...180.128.20> powiedział(a) co następuje:

> [...]
    > grozisz telefonicznie (ja,Czacho,Midea,Motto,Konrad,Artur,Mikolajski,i ok

    Przecież to tylko wariat. Jemu te telefony są potrzebne do tego, żeby
    mieć czym zagracać dyski swych komputerów.
    Najciekawsza działalność Areczka jest zdecydowanie poza internetem.

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 20. Data: 2003-12-07 19:47:31
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bqvh85$mhl$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Zaproponowałem spotkanie to stchórzył. Zresztą z nagrania po głosie mozna
    > poznać że to pedałek;)

    Tchórzostwo Arkowe jest powszechnie znane, kiedyś odgrażał się, że
    przyjdzie do mnie do pracy, jak kilka osób z biura zakrzyknęło "przyjdź!
    przyjdź!" to spękał.

    --
    Olgierd
    "Istnieją dwaj wrogowie wolności - instytucjonalni altruiści i