  • 1. Data: 2003-12-05 14:28:55
    Temat: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: Arek <a...@e...net>

    ... ze względów *BEZPIECZEŃSTWA* nie przyjmuje... e-maili !!!!

    Wymiękłem! Chciałem dzisiaj wysłać M$ nasze wezwanie, więc zadzwoniłem
    do nich z zapytaniem o adres e-mailowy skrzynki do zarządu lub sekretariatu.
    Jakież było moje zdumienie - aż mi dech zaparało - jak pani z recepcji
    stwierdziła, że nikomu nie podają *ŻADNYCH* adresów.
    Na moje pełne zdumienia pytanie, dlaczego w dobie Internetu Microsoft nie
    przyjmuje e-maili odpowiedziała, że ze względów... BEZPIECZEŃSTWA !
    Gdy stwierdziłem, że przecież sami są producentem systemów z zabezpieczeniami
    odpowiedziała, że takie są "odgórne polecenia"

    O dżisus! Ma ktoś numer telefonu do Weissa !?

    Niedowiarkom mogę zaprezentować nagranie pod adresem:
    http://www.elita.pl/arek/ms.htm ale dopiero po 18.

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 2. Data: 2003-12-05 15:17:11
    Temat: Re: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > Gdy stwierdziłem, że przecież sami są producentem systemów z
    zabezpieczeniami
    > odpowiedziała, że takie są "odgórne polecenia"

    Hmmmm - nie do wiary wrecz ...
    coz moze byc przyczyna takiego postepowania ???

    > O dżisus! Ma ktoś numer telefonu do Weissa !?
    >
    > Niedowiarkom mogę zaprezentować nagranie pod adresem:
    > http://www.elita.pl/arek/ms.htm ale dopiero po 18.

    ... i wszystko jasne
    - moze maja identyfikacje numeru oraz wpis w ksiazce telefonicznej typu
    A.BUZDYGAN Warning !!!!

  • 3. Data: 2003-12-05 17:59:03
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) SDD w wiadomości
    <017401c3bb42$ce46fbe0$0c00a8c0@euronet.net.pl> powiedział(a) co
    następuje:

    Lex Buzdyganum III: nagrywaj WSZYSTKIE rozmowy telefoniczne i onanizuj
    się odsłuchując je na wieży hifi.

    --
    Olgierd
    "Istnieją dwaj wrogowie wolności - instytucjonalni altruiści i

  • 4. Data: 2003-12-05 18:47:32
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-12-05 15:28 Arek napisał(a):

    > Niedowiarkom mogę zaprezentować nagranie pod adresem:
    > http://www.elita.pl/arek/ms.htm ale dopiero po 18.

    A czy uprzedziłeś osobę, z którą rozmawiasz, że nagrywasz rozmowę? Nie
    sądzisz, że może to być naruszenie tajemnicy korespondencji?
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 5. Data: 2003-12-05 18:50:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Wojtek Szweicer rzecze:
    > A czy uprzedziłeś osobę, z którą rozmawiasz, że nagrywasz rozmowę?
    > Nie sądzisz, że może to być naruszenie tajemnicy korespondencji?

    Nie, nie uprzedziłem i nie muszę tego robić.
    Nie jest to też żadne naruszenie tajemnicy korespondencji bowiem nie
    prowadziliśmy korespondencji lecz rozmowę.
    I to bynajmniej nie osobistą, nie intymną, lecz jak najbardziej zawodową.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2003-12-06 11:10:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Dec 2003, SDD wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Hmmmm - nie do wiary wrecz ...
    >+ coz moze byc przyczyna takiego postepowania ???

    Wiedzą co mogą ich systemy ?
    To tylku US Navy wykazała się przenikliwością pozwalając
    pod Windows sterować niszczycielem :> (ile to go na holownikach
    trzymali, 3 dni ?)
    OT oczywiście, ale skoro pytałeś... to sądzę że producent
    mniej więcej wie co produkuje ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (używający MS Windows. Do celów biurowych. Nie mylić
    z obsługą poczty itp :>)

  • 7. Data: 2003-12-06 15:41:47
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...neostrada.pl>

    On Fri, 05 Dec 2003 15:28:55 +0100, Arek wrote:

    > Gdy stwierdziłem, że przecież sami są producentem systemów z zabezpieczeniami
    > odpowiedziała, że takie są "odgórne polecenia"
    Cóż, podobno producenci wędlin też nigdy nie jedzą swoich produktów, bo
    wiedzą, ile są warte;))
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 8. Data: 2003-12-06 18:32:21
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marta Wieszczycka w wiadomości
    następuje:

    > Cóż, podobno producenci wędlin też nigdy nie jedzą swoich produktów, bo
    > wiedzą, ile są warte;))

    IMHO cały ten wątek o tyle jest bez sensu, że wcale nie wiemy czy
    Buzdygan nie kłamie. Dzwonił ale go olali a teraz się mści korzystając z
    tego, że świadomy użytkownik Winzgrozy jej nie kocha.

    --
    Olgierd
    Każda władza korumpuje, władza samorządowa - samorzutnie

  • 9. Data: 2003-12-06 18:40:47
    Od: Andrzej<c...@w...pl>

    LOL...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2003-12-07 00:33:50
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Fri, 05 Dec 2003 15:28:55 +0100
    Arek <a...@e...net> naskrobał(a):

    > ... ze względów *BEZPIECZEŃSTWA* nie przyjmuje... e-maili !!!!

    a moze Ty nie zrozumiales co sie do Ciebie mowi?

> [...]
    > BEZPIECZEŃSTWA ! Gdy stwierdziłem, że przecież sami są producentem
    > systemów z zabezpieczeniami odpowiedziała, że takie są "odgórne

    to ja mam propozycje - zadzwon do.. hmm.. a co tam, do kancelarii
    premiera i popros o numer telefonu do niego
    jak myslisz - podadza Ci?

    dlaczego niby firma ma dac dostep do maila zarzadu jakiemus zakompleksionemu
    trollowi? ja takiego powodu nie widze

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq