  • 1. Data: 2003-12-05 14:27:22
    Temat: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: Arek <a...@e...net>

    ... ze względów *BEZPIECZEŃSTWA* nie przyjmuje... e-maili !!!!

    Wymiękłem! Chciałem dzisiaj wysłać M$ nasze wezwanie, więc zadzwoniłem
    do nich z zapytaniem o adres e-mailowy skrzynki do zarządu lub sekretariatu.
    Jakież było moje zdumienie - aż mi dech zaparało - jak pani z recepcji
    stwierdziła, że nikomu nie podają *ŻADNYCH* adresów.
    Na moje pełne zdumienia pytanie, dlaczego w dobie Internetu Microsoft nie
    przyjmuje e-maili odpowiedziała, że ze względów... BEZPIECZEŃSTWA !
    Gdy stwierdziłem, że przecież sami są producentem systemów z zabezpieczeniami
    odpowiedziała, że takie są "odgórne polecenia"

    O dżisus! Ma ktoś numer telefonu do Weissa !?

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 2. Data: 2003-12-05 14:35:47
    Temat: Re: Buacha cha cha cha cha, czyli M$...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    wiadomości news:bqq4k3$7tu$1@inews.gazeta.pl

    > [...................]
    > O dżisus! Ma ktoś numer telefonu do Weissa !?

    (022) 622-01-51

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Czy to prawda doktorze, że jeżeli ktoś umrze we śnie to dowie się o tym

  • 3. Data: 2003-12-05 16:50:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej_K. rzecze:
    > (022) 622-01-51

    Dzięki. Info już poszło :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2003-12-05 20:27:32
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > Andrzej_K. rzecze:
    >
    > Dzięki. Info już poszło :)

    Daj znac na grupe kiedy mozemy tego posluchac w radiu (jesli bedziesz
    wiedzial)

  • 5. Data: 2003-12-05 23:19:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    NoMAD rzecze:
    > Daj znac na grupe kiedy mozemy tego posluchac w radiu (jesli bedziesz
    > wiedzial)

    Jeśli mnie poinformuje to dam znać.

    pozdrawiam
    Arek