  • 11. Data: 2005-10-22 19:04:11
    Temat: Re: Bron gazowa - troche OT.
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:djbegg$f04$2@opal.futuro.pl...

    > ROTFL

    Zanim zaczniesz sie smiac poczytaj orzecznictwo SN i ustawe o broni i amunicji.
    Zwlaszcza definicje broni palnej.

  • 12. Data: 2005-10-22 19:14:53
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Oczywiscie ze nie chodzi mi o "dezodorant"...

  • 13. Data: 2005-10-22 19:18:31
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Na tym polega idea tej repliki, żeby wystrzeliwała strumień gazu na
    > odległość. A broń gazowa, z tego co wiem, działa na trochę innych
    > zasadach :))

    Chyba sie nie zrozumielismy... :-)

    Oczywiscie ze nie chodzi mo o "dezodorant"... Pisales o "naboju" wiec sadzilem ze
    chodzi ci o cos
    co spelnia wymogi bycia bronia palna... tzn wyrzuca pocisk albo substancje ale w
    wyniku dzialania
    sprezonych gazow powstalych w wyniku spalania odpowiednich materialow...

  • 14. Data: 2005-10-22 22:34:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NoMAD wrote:

    > Zanim zaczniesz sie smiac poczytaj orzecznictwo SN i ustawe o broni i amunicji.
    > Zwlaszcza definicje broni palnej.

    Jest tam coś o 'spreju' (jak najbardziej rażącym na odległość) uznawanym
    za broń palną tylko poprzez zamknięcie w obudowie taką broń udającą?

    Czy może mylisz to, o czym było pisane, z bronią palną miotającą przy
    pomocy ładunków prochowych środki chemiczne?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 15. Data: 2005-10-23 19:17:55
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Czy może mylisz to, o czym było pisane, z bronią palną miotającą przy
    > pomocy ładunków prochowych środki chemiczne?

    Oczywiscie ze spray nie wchodzi w gre. Wyjasnilem juz powyzej. Mowa byla o broni
    gazowej.

  • 16. Data: 2005-10-24 07:51:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    scream napisał(a):

    > Broń "gazowa" dostępna bez pozwolenia (bo o tym jest dyskusja) to
    > właśnie taki "dezodorant" zamknięty w obudowie pistoletu. Naturalnie ma
    > to większy zasięg niż zwykły pojemnik z gazem.

    Co do wiekszego zasiegu RMG w obudowie pistoletu np:
    http://www.arobron.pl/product_info.php/products_id/5
    0
    to bym polemizowal.

    To jest dokladnia ta sama konstrukcja co takiego gazu:
    http://www.arobron.pl/product_info.php/products_id/5
    11

    Tylko ze zasobnik z gazem jest wymienny i obudowa jest "straszaca".

    Natomiast zupelnie czym innym jest prawdziwy pistolet gazowy np:
    http://www.colt.pl/index.php?prod=906

    Z ktorego "przy dobrych wiatrach" mazna ustrzelic kogos z ogleglosci
    10m, a rozrzut jest nieporownywalnie wiekszy niz w przypadku roznych
    zelowych psikadel :)

    No tylko trzeba miec pozwoloenie i kilka razy wiecej pieniedzy :)

  • 17. Data: 2005-10-24 11:12:37
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Aga wrote:

> [...]
    > "wzrokowo" nie wspominając, że wystrzeliwuje ów gaz na kilka metrów i trochę

    generalnie jako ze bawilem sie swojego czasu i sprejami i pistoletami i
    rewolwerami gazowymi moge stiwerdzic ze: szkoda pieniedzy i na jedno i
    na drugie, zwykle gazy dostepne u nas sa nic nie warte, w spraju sa
    bronia obusieczna i do tego malo szkodliwa, a uzywajac takiego w postaci
    broni palnej mozna jeszcze sobie dodatkowo zaszkodzic, moj znajomy
    dostal postrzal z broni gazowej z bezposredniej odleglosci w twarz i nie
    zrobilo to na nim wiekszego wrazenia, a osoby pijane, a przewaznie z
    takimi jest problem, wogole maja podwyzszona odpornosc na takie srodki