  • 1. Data: 2005-10-21 13:44:52
    Temat: Zaproszenie na manifestacje w 60 lecie wydania dekretu warszawskiego Bieruta
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Szanowni Państwo!
    Drodzy Sąsiedzi!

    26 października mija 60 rocznica podpisania przez dyktatora Bolesława
    Bieruta haniebnego dekretu komunistycznego, na mocy którego warszawiacy
    zostali pozbawieni praw do nieruchomości.

    Dlatego też w tę ponurą rocznicę zwołujemy "Czarną Manifestację". Spotykamy
    się 26 bm. w środę na ulicy Wiejskiej na przeciwko Sejmu o godzinie 11.00
    Przychodzimy ubrani na czarno.

    Odczytamy petycję do nowo wybranego Marszałka i wręczymy mu ją. To hańba
    również dla naszej 16-letniej demokracji, że w stolicy 40 mln. narodu
    stosuje się komunistyczne prawo.

    Jestem przekonany, że stawicie się Państwo z rodzinami, znajomymi i
    sąsiadami, aby domagać się od Sejmu:

    Zniesienia skutków komunistycznego dekretu
    Ustawy odszkodowawczej za utracone mienie w czasach komunistycznych tak za
    Bugiem jak i w Warszawie oraz w innych miejscach w Polsce

    Ryszard Bill
    http://www.prawowlasnosci.waw.pl/
    Adam Puzio
    http://www.dekretowiec.pl/

  • 2. Data: 2005-10-21 14:07:19
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Adam Puzio" <p...@a...pl> naskrobał/a w

    > hańba również dla naszej 16-letniej demokracji, że w stolicy 40 mln.
    > narodu stosuje się komunistyczne prawo.

    Hańbą dla naszej 16-letniej demokracji jest też, że w stolicy 1.200 mln.
    narosu stosuje się komunistyczne prawo.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!