    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bron gazowa - troche OT.
    Date: Mon, 24 Oct 2005 09:51:29 +0200

    scream napisał(a):

    > Broń "gazowa" dostępna bez pozwolenia (bo o tym jest dyskusja) to
    > właśnie taki "dezodorant" zamknięty w obudowie pistoletu. Naturalnie ma
    > to większy zasięg niż zwykły pojemnik z gazem.

    Co do wiekszego zasiegu RMG w obudowie pistoletu np:
    http://www.arobron.pl/product_info.php/products_id/5
    0
    to bym polemizowal.

    To jest dokladnia ta sama konstrukcja co takiego gazu:
    http://www.arobron.pl/product_info.php/products_id/5
    11

    Tylko ze zasobnik z gazem jest wymienny i obudowa jest "straszaca".

    Natomiast zupelnie czym innym jest prawdziwy pistolet gazowy np:
    http://www.colt.pl/index.php?prod=906

    Z ktorego "przy dobrych wiatrach" mazna ustrzelic kogos z ogleglosci
    10m, a rozrzut jest nieporownywalnie wiekszy niz w przypadku roznych
    zelowych psikadel :)

    No tylko trzeba miec pozwoloenie i kilka razy wiecej pieniedzy :)