  • 11. Data: 2005-01-03 14:46:20
    Temat: Re: Brak podpisu na Sprzeciwie do Nakazu ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Wezwą do uzupelnienia braków formalnych, czy odrzucą sprzeciw ?

    W związku z tym, że sąd wezwał mnie do uzupełnienia braków
    formalnych ... Taka myśl mnie naszła ...

    Sytuacja:

    1. Dostaję nakaz zapłaty w post upominawczym.
    2. Wnoszę sprzeciw z pełną dokumentacją, z której jawnie wynika, że
    mam rację (acz nadal stwierdzenie tego leży w gestii sądu)
    3. Sprzeciw nie jest podpisany (brak formalny), sąd wzywa mnie do
    uzupełnienia braków formalnych.
    4. Dosyłam sprzeciw, znów nie podpisany ...

    Co dalej ?
    W koło macieju , czy co ?

    Bo można by się tak bujać w nieskończoność ... Robert, Rodrig ...
    Jaka jest wasza interpretacja takiego zachowania ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 12. Data: 2005-01-03 14:50:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 15:39:50 +0000, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

    > Ok .. możesz mnie oficjalnie nazywać lamą grupy ;)

    Noo, bez takich... zresztą lepiej być lamą niż Trollem.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 13. Data: 2005-01-03 15:39:50