  • 1. Data: 2004-12-23 18:30:53
    Temat: OFE - niechcian korespondencja
    Od: "Tomek" <e...@t...pl>

    Witam

    Problem prozaiczny, nie bardzo wiem kogo się poradzić stąd post na tę
    grupę.

    Od ING Nederlanden otrzymuję pocztą co roku zestawienie środków
    zgromadzonych na rachynku OFE osoby, która nigdy nie była zameldowana w moim
    mieszkaniu, aczkolwiek zażyczyła sobie korespondencję na adres mój adres.
    Nie mam z tą osobą od kilku lat żadnego kontaktu , ale ING twierdzi, że
    dopóki ona nie zmieni u nich adresu do korespondencji tak długo będą
    wysyłali pocztę na mój adres..

    Czy faktycznie nie ma możliwości abym nie otrzymywał niechcianej
    korespondencji od nich?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-12-24 07:12:27
    Temat: Re: OFE - niechcian korespondencja
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Tomek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysyłali pocztę na mój adres..
    >
    > Czy faktycznie nie ma możliwości abym nie otrzymywał niechcianej

    Listy zwykłe to po prostu skreśl adresata na kopercie, napisz ZWROT DO
    NADAWCY - ADRESAT WYPROWADZIŁ SIĘ i nie naklejając żadnego znaczka wrzuć
    przy okazji do najblizszej skrzynki pocztowej.

    Skuteczne !

    Natomiast polecone olewaj. Na zawiadomieniu (avizo) doręczyciel pisze
    adresata... więc wiesz, czy na poczcie czeka list do Ciebie czy do owej
    osoby. Poczta po iluśtam dniach, chyba 14, zwróci polecony do nadawcy z
    adnotacją NIE PODJĘTO W TERMINIE

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 3. Data: 2004-12-24 09:25:03
    Od: "Tomek" <e...@t...pl>

> [...]
    > adresata... więc wiesz, czy na poczcie czeka list do Ciebie czy do owej
    > osoby. Poczta po iluśtam dniach, chyba 14, zwróci polecony do nadawcy z

    Dzieki, tak też robię, i ogólnie OK, ale mojej żonie przeszkadza, bo to na
    pewną "znajomą" z przeszłości przychodzi :)
    Z kolei OFE ING twierdzi, że im nie to przeszkadza, że listy wracają, bo oni
    maja prawny obowiązek wysyłać "do bólu" czyli do kiedy wlaściciel konta w
    funduszu nie zmieni u nich adresu.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2004-12-25 18:30:01
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > oni
    > maja prawny obowiązek wysyłać "do bólu" czyli do kiedy wlaściciel konta w

    Jak otrzymujesz wyciągi to otrzymujesz także pełne dane osoby należącej do
    OFE ING NN wraz z numerem jej konta. Tak więc nic prosteszego jak zadzownic
    do OFE ING NN pod wskazany w korespondencji numer infolinii i poprosic o
    przesłanie druku zmiany danych adresowych. Druk taki powinni przesłac bez
    problemu na twój adres.
    I teraz masz dwa warianty:
    1. legalny
    Bierzesz ten druk idziesz do "znajomej" i prosisz ją o wypełnienie po czym
    sam wysyłasz żeby miec pewność że dojdzie.
    2. NIELEGALNY - to grozi więzieniem
    Sam wypełniasz druk (jeżeli znasz adres "znajomej" to go wpisujesz, a jeżeli
    nie znasz no to coś wymyśl ..:-)) i odsyłasz do NN
    Pamiętaj korespondencja do funduszu misu być wysłana listem poleconym.

    Pomocnik