  • 1. Data: 2004-12-23 21:20:31
    Temat: Umowa o wynajem mieszkania
    Od: "Ms_ki" <m...@d...pl>

    Witam serdecznie.

    Wynajmuję mieszkanie i muszę podpisać umowę o wynajięcie tegoż mieszkanka i
    tu potrzebuje pomocy a mianowicie gdzie moge znaleźc jakieś wzory umow
    (jestem wynajmującym), co powinny zawierać czego mam sie wystrzegać itp. Nie
    chce aby mnie wywalili na ulice :( w razie czego.

    Dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-12-23 22:52:09
    Temat: Re: Umowa o wynajem mieszkania
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Ms_ki napisał(a):

    > tu potrzebuje pomocy a mianowicie gdzie moge znaleźc jakieś wzory umow

    W internecie ... google gryzą na święta, czy jak ?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wz%C3%B3r+%22umo
    wa+wynajmu%22&lr=

    > (jestem wynajmującym), co powinny zawierać czego mam sie wystrzegać itp. Nie
    > chce aby mnie wywalili na ulice :( w razie czego.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22umowa+wynajmu
    %22zwr%C3%B3ci%C4%87+uwag%C4%99&lr=
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=umowa+wyn
    ajmu+uwag%C4%99+mieszkania
    etc ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2004-12-24 14:30:26
    Od: "Ms_ki" <m...@d...pl>

    W internecie ... google gryzą na święta, czy jak ?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wz%C3%B3r+%22umo
    wa+wynajmu%22&lr=

    Nie nie gryzą ale mimo wywalenia wielu linków nic nie ma sensowneko (to
    tylko słowa kluczowe a na stronie niec nie ma !! albo gdzieś zaszyte)