  • 1. Data: 2004-12-23 21:09:27
    Temat: Re: Brak podpisu na Sprzeciwie do Nakazu ...
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Stasio Podróżnik napisał(a) w wiadomości
    > Wezwą do uzupelnienia braków formalnych, czy odrzucą sprzeciw ?
    >
    > Krótkie pytanie - krótka odpowiedź, bo nie wiem czy na pocztę lecieć
    > znowu ... Czas do 24 ;)

    Powinni wezwać.

    --
    JOHNSON :)

  • 2. Data: 2004-12-23 21:54:58
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
> [...]
    > Wezwą do uzupelnienia braków formalnych, czy odrzucą sprzeciw ?

    > Krótkie pytanie - krótka odpowiedź, bo nie wiem czy na pocztę lecieć znowu

    IMO wezwa. Z praktyki :)

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row

  • 3. Data: 2004-12-23 21:59:43
    Temat: Brak podpisu na Sprzeciwie do Nakazu ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

[...]

    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/

  • 4. Data: 2004-12-23 22:10:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Powinni wezwać.

    W KPC będzie ?

  • 5. Data: 2004-12-23 22:17:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Wezwą do uzupelnienia braków formalnych, czy odrzucą sprzeciw ?

    Inaczej, czy w świetle 125 i 126 par 1 KPC mozna uwazac , ze brak
    podpisu winien być uznany za brak formalny ?

  • 6. Data: 2004-12-23 23:06:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    js napisał(a):

    > IMO wezwa. Z praktyki :)

    Dzieki ... nie biegne ... Jakby co bede sie skarżył, zażalał i
    apelował ;)

    Pozdrawiam ...

  • 7. Data: 2004-12-24 12:34:25
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cqfcn0$37d$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Wezwą do uzupelnienia braków formalnych, czy odrzucą sprzeciw ?

    Inaczej, czy w świetle 125 i 126 par 1 KPC mozna uwazac , ze brak
    podpisu winien być uznany za brak formalny ?

    --------

    Tak, bo to jest brak formalny.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-12-24 15:21:31
    Od: "Zientek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:cqfbri$5uo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > IMO wezwa. Z praktyki :)

    no, to zeby nie bylo niemilego zaskoczenia.

    podpisu moze nie byc na apelacji, pismie procesowym itp.

    specyficzny srodek zaskarzenia jakim jest sprzeciw _wymaga_ szczegolnych
    ryforyzmow

    prosze o info kiedy przyjdzie postanowienie o odrzuceniu sprzeciwu,

    pzdr
    miquel

  • 9. Data: 2005-01-03 14:13:14
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 14:46:20 +0000, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

> [...]
    > ... Taka myśl mnie naszła ...
    >
    > Sytuacja:
    >
    > 1. Dostaję nakaz zapłaty w post upominawczym.
    > 2. Wnoszę sprzeciw z pełną dokumentacją, z której jawnie wynika, że mam
    > rację (acz nadal stwierdzenie tego leży w gestii sądu)
    > 3. Sprzeciw nie jest podpisany (brak formalny), sąd wzywa mnie do
    > uzupełnienia braków formalnych.
    > 4. Dosyłam sprzeciw, znów nie podpisany ...
    >
    > Co dalej ?
    > W koło macieju , czy co ?
    >
    > Bo można by się tak bujać w nieskończoność ... Robert, Rodrig ... Jaka
    > jest wasza interpretacja takiego zachowania ?

    Jezeli wezwano cię do uzupełnienia przez podpisanie, a ty tego nie
    zrobiłeś - to odrzucenie sprzeciwu zgodnie z art 504 kpc. Jeżeli miał być
    na formularzu, to odrzucenie na podstawie art 130(1) kpc (nowa treść po
    nowelizacji od 5 lutego)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 10. Data: 2005-01-03 14:32:30
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zientek napisał(a):

    > prosze o info kiedy przyjdzie postanowienie o odrzuceniu sprzeciwu,

    Chyba nie przyjdzie ...

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi - sąd wezwał do uzupełnienia braków
    formalnych - PODPISANIE SPRZECIWU.

    Jeszcze raz wszystkim dziękuję za uwagę, zwłaszcza tym, znającym się
    na rzeczy :P ;)