  • 71. Data: 2013-09-10 19:22:18
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na piecz?tki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-10 19:20, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w

    > I co - trzymali w szufladzie az przyjedzie docelowy DR ?

    O to mnie nie pytaj :)

  • 72. Data: 2013-09-10 20:40:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Pytanie bylo o tablice, nie o DR.

    WAM

  • 73. Data: 2013-09-10 23:19:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 20:40:52 +0200, WAM napisał(a):
    > On Tue, 10 Sep 2013 19:04:17 +0200, "J.F"

    > Pytanie bylo o tablice, nie o DR.

    Zeby je nakleic w dowodzie, to by trzeba przechowac do jego nadejscia.
    A jak zgina ? A jak urzednik zle wybierze ?
    Prosciej kazac sie stawic z tablicami :-)

    Ale faktycznie, nic nie pisza o tablicach:
    http://www.wroclaw.pl/odbior-nowego-dowodu-rejestrac
    yjnego

    Czyzby urzad wzial ryzyko na siebie ? Niewiarygodne :-)

    Ale przy zmianie/wtorniku DR tez nic nie pisza o tablicach ...
    zapomnieli, czy potrafia wydrukowac nalepki o numerach jak z tablic ?

    J.

  • 74. Data: 2013-09-11 08:37:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Sep 2013 23:19:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zeby je nakleic w dowodzie, to by trzeba przechowac do jego nadejscia.
    >A jak zgina ? A jak urzednik zle wybierze ?
    I tak chyba trzymaja wszystkie dokumenty "na wierzchu" do czasu
    odbioru DR, bo przy odbiorze DR nigdy nie musiałem dostarczać KRS a
    sprawdzali zgodność dowodów osobistych z wpisem KRS który dostarczałem
    przy składaniu wniosku. Wiec wrzucaja do tej paczki dokumentów rowniez
    stosowną nalepke i maja wszystko co trzeba.

    >Prosciej kazac sie stawic z tablicami :-)
    Ale nie kazują sie stawic przy odbiorze. Przynajmniej nie kazywali w I
    polowie biezacego roku (wtedy robilem ostatnia rejestracje) ani w
    poprzednich latach.

> [...]
    >
    >Ale przy zmianie/wtorniku DR tez nic nie pisza o tablicach ...
    >zapomnieli, czy potrafia wydrukowac nalepki o numerach jak z tablic ?
    Jesteś pewien że numery na naklejkach na tablicach i numery na
    naklejce w DR to te same numery? Nawet trudniej byłoby podrobić gdyby
    były inne i znane tylko w ewidencji.
    Nie chce mi się iść na parking sprawdzać :D

    Przy rejestracji chcą tablice, przy odbiorze stałego DR nie chcą:
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51066.asp?soid=D96
    B45A498D5416AB4BCAE6E5632333A
    "dowód rejestracyjny i tablice rejestracyjne, jeżeli pojazd był
    rejestrowany w kraju (w przypadku zagubienia dowodu rejestracyjnego
    lub karty pojazdu wzmagane jest zaświadczenie wystawione przez organ
    ostatniej rejestracji)"

    Przy wymianie DR z powodu zapisania/zniszczenia też nie chcą:
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51066.asp?soid=737
    F0DA4F3C64861A1C5EF0D92B7A10D
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51066.asp?soid=72E
    80F2187874EADB1D92933AF94260F

    WAM

  • 75. Data: 2013-09-11 09:59:33
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-10 23:19, J.F. pisze:

    > Zeby je nakleic w dowodzie, to by trzeba przechowac do jego nadejscia.
    > A jak zgina ? A jak urzednik zle wybierze ?
    > Prosciej kazac sie stawic z tablicami :-)

    Z tablicami już w ogóle nie trzeba się pojawiać - ani przy składaniu
    wniosku, ani przy odbiorze.

  • 76. Data: 2013-09-11 11:47:02
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Artur Maśląg" wrote in message news:l0n2ge$k0e$1@node2.news.atman.pl...

    > Jaja sobie robisz - przecież najpierw składasz wniosek (ze stosownymi
    > załącznikami, czyli DR + badania + DO + KP. Na tej podstawie jest
    > wykonywany nowy DR w PWPW i dopiero wracamy po odbiór z tablicami.

    Źle napisałem - to dotyczyło samego odbioru twardego DR... trwało to 3
    godziny.

    --
    Axel

  • 77. Data: 2013-09-11 11:48:05
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "AZ" wrote in message news:l0mjo0$of3$1@node1.news.atman.pl...

    > Ale to chyba bylo jak byl remont i WK byl w jakichs barakach (nie pamietam
    > ulicy)? ;-) Teraz po remoncie full profeska i cywilizacja...

    Po remoncie - na wiosnę zeszłego roku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

    --
    Axel

  • 78. Data: 2013-09-11 12:07:02
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-11 11:47, Axel pisze:

    > Źle napisałem - to dotyczyło samego odbioru twardego DR... trwało to 3
    > godziny.

    Nie mogłeś trochę poczekać? ;)
    Zmieniło się rozporządzenie jakiś czas temu i tablic nie trzeba ściągać
    (naklejek też nowych nie lepią). Na lepsze dla ludzi (o dziwo).
    Co do wymysłów WK na Ochocie to się nie wypowiem - wyprowadziłem się
    ładnych parę lat temu, więc na doświadczenia z tamtych lat raczej
    średnio chciałbym wyciągać wnioski :)

  • 79. Data: 2013-09-11 13:33:26
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Artur Maśląg" wrote in message news:l0pfcl$p89$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie mogłeś trochę poczekać? ;)

    No właśnie i tak dwa miesiące jeździłem z umową bez przejestrowania, ale
    jechałem za granicę i chciałem wreszcie wyprostować papiery ;-)

    > Zmieniło się rozporządzenie jakiś czas temu i tablic nie trzeba ściągać
    > (naklejek też nowych nie lepią). Na lepsze dla ludzi (o dziwo).

    No, to faktycznie lepie.

    > Co do wymysłów WK na Ochocie to się nie wypowiem - wyprowadziłem się
    > ładnych parę lat temu, więc na doświadczenia z tamtych lat raczej średnio
    > chciałbym wyciągać wnioski :)

    Ja na Ochocie jestem zameldowany z 15 lat (a mieszkam dużo dłużej) i o ile
    kiedyś spędzałem godziny w kolejce, żeby zarejestrować samochód, to z
    przedostatniej rejestracji (wniosek przez net + 15 minut w urzędzie, 5 minut
    na odbiór stałego DR) wróciłem zachwycony, że można było tak to ułatwić.
    Niestety, zeszłoroczne doświadczenia (czekanie z numerkiem na swoją kolej, a
    potem czekanie, aż łaskawie nalepią dwie nalepki) podwójnie mnie
    zniesmaczyły - właśnie dlatego, że WIEM, że można to załatwić (w tym samym
    urzędzie) dużo lepiej.

    --
    Axel

  • 80. Data: 2013-09-11 13:58:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-11 13:33, Axel pisze:

    > No właśnie i tak dwa miesiące jeździłem z umową bez przejestrowania, ale
    > jechałem za granicę i chciałem wreszcie wyprostować papiery ;-)

    Czyli Ty przerejestrowywałeś pojazd, a nie wymieniałeś DR.

    > No, to faktycznie lepie.

    No, ale ja pisałem o wymianie DR a nie przerejestrowaniu - tutaj nie
    wiem jak jest, musiałbym sprawdzić w rozporządzeniu.