  • 111. Data: 2013-09-13 14:50:52
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Hello Przemysław,
    >
    > Friday, September 13, 2013, 1:13:08 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Figura retoryczna czy też udało Ci się policzyć? ;)

    Lepszy od Eneuela :>

  • 112. Data: 2013-09-20 09:21:57
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-08 23:25, z pisze:
    > Może jeszcze zabieram cenny etat?
    > Żałosne

    Sam jesteś żałosny :)
    Celowo nie poruszyłem tego tematu, bo wiem, że dla takich jak Ty może
    być to ciężkie: póki za moją jedną wypłatę gotowych jest pracować dwóch
    słoików, a ja mam doświadczenie i z powodzeniem wykonuję pracę min.
    trzech - to się nie martwię :P

    Pochwal się lepiej, jak ci poszło w wydziale komunikacji?

  • 113. Data: 2013-09-20 12:01:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 09:21, scobowski pisze:
    póki za moją jedną wypłatę gotowych jest pracować dwóch
    > słoików, a ja mam doświadczenie i z powodzeniem wykonuję pracę min.
    > trzech - to się nie martwię :P

    > Pochwal się lepiej, jak ci poszło w wydziale komunikacji?

    Jak chcesz się przekomarzać na pensje, wielkość etatów, wydajność to do
    piaskownicy. Napiszę tylko że znowu mam mój stały problem: którego
    pracodawcę wybrać. W sumie nic nadzwyczajnego, specjalista z
    kilkunastoletnim doświadczeniem tylko że słoik :-)

    W wydziale w miarę dobrze. 54 zł, bez zdejmowania tablic, bez
    tymczasowego dowodu, z upoważnieniem współwłaściciela za 2 tygodnie.
    2 dni urlopu w plecy - bezcenna piecząteczka :-)

    PS. Nie. Nie zaniżam stawek godzinowych. Miałem słoika na sąsiednim
    biurku z Ukrainy. MTV :-) Dyskusja wydumana żeby skłócać plebs. Albo
    jest wolny rynek, konkurencja, mobilność, fachowość, profesjonalizm albo
    meldunki, papiery, przywiązanie do ziemi ;-) szowinizm, nietolerancja i
    co tam jeszcze chcesz... :-) Wybieraj.