  • 1. Data: 2013-09-06 11:11:01
    Temat: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: "Kacper" <k...@m...pl>

    Jako że w Polsce uzyskanie obecnie prawa jazdy to jak zdobycie licencji
    pilota, chciałbym zdać zagranicą.
    Gdzie można to zrobić legalnie i bez większych problemów? Jakie są
    formalności i koszty?
    Nie interesują mnie szemrane kursy za wschodnią granicą, czy kupowanie
    egipskiego prawa jazdy, podkreślam tylko _LEGALNA_ droga.

  • 2. Data: 2013-09-06 12:00:41
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Nie interesują mnie szemrane kursy za wschodnią granicą, czy kupowanie
    > egipskiego prawa jazdy, podkreślam tylko _LEGALNA_ droga.

    Poczekaj, od nowego roku tesy mają byc łatwiejsze.
    Bo rozumiem, ze problem masz z testem, nie z jazdą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 3. Data: 2013-09-06 14:48:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kacper wrote:
> [...]
    > Nie interesują mnie szemrane kursy za wschodnią granicą, czy kupowanie
    > egipskiego prawa jazdy, podkreślam tylko _LEGALNA_ droga.

    jak jestes dupa i nie potrafisz teorii zdac, to moze lepiej ze nie masz
    prawa jazdy.

  • 4. Data: 2013-09-06 15:21:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 11:11:01 UTC+2 użytkownik Kacper napisał:
    > Jako �e w Polsce uzyskanie obecnie prawa jazdy to jak zdobycie licencji
    > pilota, chcia�bym zda� zagranic�.
    > Gdzie mo�na to zrobi� legalnie i bez wi�kszych problem�w? Jakie s�
    > formalno�ci i koszty?
    > Nie interesujďż˝ mnie szemrane kursy za wschodniďż˝ granicďż˝, czy kupowanie
    > egipskiego prawa jazdy, podkre�lam tylko _LEGALNA_ droga.

    Skoro nie pootrawisz zdac w miare prostego egzaminu to może lepiej jak nie będziesz
    prowadził auta po naszych drogach.
    "Licencję pilota" jak to nazwałes za pierwszym podejściem zdała wczoraj kolezanka
    mojej żony. Prosta dziewczyna ze wsi, sprzedawczyni w sklepie spożyczywm. Jakoś
    superuzdolniona raczej nie jest a zdała.
    Chcesz zdac to poiszukaj dobrego instruktora. To podstawa. No i nauka teorii- tego
    musisz się nauczyc sam a dobry instruktor nie dopuści ciebie do egzaminu jak zobaczy
    że masz braki.

  • 5. Data: 2013-09-06 15:49:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 14:48, witek pisze:

    > jak jestes dupa i nie potrafisz teorii zdac, to moze lepiej ze nie masz
    > prawa jazdy.

    Ale zdajesz pan sobie sprawę jak teraz (nie)wyglądają pytania z teorii?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-09-06 16:03:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 15:49:40 UTC+2 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:
    > Ale zdajesz pan sobie spraw� jak teraz (nie)wygl�daj� pytania z teorii?
    Jak ktos poświęci trochę czasu na nauke to zdaje bez problemu.
    Wczesniej uczyli sie na pamiec teraz myślec trzeba

  • 7. Data: 2013-09-06 16:05:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale zdajesz pan sobie sprawę jak teraz (nie)wyglądają pytania z teorii?

    tak
    i dalej nie widze problemu jak sie komus chce.

  • 8. Data: 2013-09-06 16:13:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 16:03, Kris pisze:
    > Jak ktos poświęci trochę czasu na nauke to zdaje bez problemu.
    > Wczesniej uczyli sie na pamiec teraz myślec trzeba

    jak bardzo trzeba myśleć odpowiadając na pytania takie jak te:

    * Czy dolna osłona silnika jest obowiązkowa w samochodzie osobowym?
    * Jakie wymiary powinna mieć tablica rejestracyjna jednorzędowa?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2013-09-06 16:15:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 16:05, witek pisze:

    > tak
    > i dalej nie widze problemu jak sie komus chce.

    No nie, oczywiście można być Gotfrydem i znać na pamięć wszelkie możliwe
    przepisy w RP, ale ja osobiście nie wiem jaki ma rozmiar tablica
    rejestracyjna i nie chce wiedzieć i przez 20 lat kariery kierowcy nigdy
    ta wiedza mi nie była potrzebna. Tym niech się zajmuje Urząd właściwy,
    który wydaje te tablice. Nie interesuje mnie też jakie osłony silnika są
    obowiązkowe. Tym niech się zajmuje producent samochodu. itp.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2013-09-06 16:20:26
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > * Czy dolna osłona silnika jest obowiązkowa w samochodzie osobowym?
    > * Jakie wymiary powinna mieć tablica rejestracyjna jednorzędowa?

    Ale zdajesz sobie sprawę, że takich pytań tak naprawdę nie ma nie ma na
    egzaminie. To była tylko podpucha pewnego portalu, który umieścił
    dowolne wpisy osób - niekoniecznie prawdziwe.