    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na piecz?tki
    Date: Wed, 11 Sep 2013 08:37:14 +0200
    <522b56e7$0$1227$65785112@news.neostrada.pl> <l0knaj$47i$1@news.mm.pl>
    <522df072$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    <522f5112$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    <cds6ru6a3mu1$.thpyukfpdpra$.dlg@40tude.net>

    On Tue, 10 Sep 2013 23:19:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zeby je nakleic w dowodzie, to by trzeba przechowac do jego nadejscia.
    >A jak zgina ? A jak urzednik zle wybierze ?
    I tak chyba trzymaja wszystkie dokumenty "na wierzchu" do czasu
    odbioru DR, bo przy odbiorze DR nigdy nie musiałem dostarczać KRS a
    sprawdzali zgodność dowodów osobistych z wpisem KRS który dostarczałem
    przy składaniu wniosku. Wiec wrzucaja do tej paczki dokumentów rowniez
    stosowną nalepke i maja wszystko co trzeba.

    >Prosciej kazac sie stawic z tablicami :-)
    Ale nie kazują sie stawic przy odbiorze. Przynajmniej nie kazywali w I
    polowie biezacego roku (wtedy robilem ostatnia rejestracje) ani w
    poprzednich latach.

    >Ale faktycznie, nic nie pisza o tablicach:
    >http://www.wroclaw.pl/odbior-nowego-dowodu-rejestra
    cyjnego

    >Czyzby urzad wzial ryzyko na siebie ? Niewiarygodne :-)
    >
    >Ale przy zmianie/wtorniku DR tez nic nie pisza o tablicach ...
    >zapomnieli, czy potrafia wydrukowac nalepki o numerach jak z tablic ?
    Jesteś pewien że numery na naklejkach na tablicach i numery na
    naklejce w DR to te same numery? Nawet trudniej byłoby podrobić gdyby
    były inne i znane tylko w ewidencji.
    Nie chce mi się iść na parking sprawdzać :D

    Przy rejestracji chcą tablice, przy odbiorze stałego DR nie chcą:
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51066.asp?soid=D96
    B45A498D5416AB4BCAE6E5632333A
    "dowód rejestracyjny i tablice rejestracyjne, jeżeli pojazd był
    rejestrowany w kraju (w przypadku zagubienia dowodu rejestracyjnego
    lub karty pojazdu wzmagane jest zaświadczenie wystawione przez organ
    ostatniej rejestracji)"

    Przy wymianie DR z powodu zapisania/zniszczenia też nie chcą:
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51066.asp?soid=737
    F0DA4F3C64861A1C5EF0D92B7A10D
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51066.asp?soid=72E
    80F2187874EADB1D92933AF94260F