  • 1. Data: 2004-12-02 19:49:07
    Temat: Bony
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Czy to prawda ze w tym roku bony sa opodatkowane?

    Magda

  • 2. Data: 2004-12-02 19:57:29
    Temat: Re: Bony
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda ze w tym roku bony sa opodatkowane?
    >

    > Magda

    Tak, nie dotyczy to byłych pracowników - emerytów i rencistów.
    Poczytaj dzisiejsze żółte strony w "Rzeczpospolitej"

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-12-02 19:59:48
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, nie dotyczy to byłych pracowników - emerytów i rencistów.
    > Poczytaj dzisiejsze żółte strony w "Rzeczpospolitej"

    A w necie moge o tym przeczytac?

    Magda

  • 4. Data: 2004-12-02 20:04:52
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    > Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A w necie moge o tym przeczytac?

    Nie wiem. Wejdź na ich stronę i zobacz.

  • 5. Data: 2004-12-03 07:03:08
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Mrówka napisała
    > Czy to prawda ze w tym roku bony sa opodatkowane?

    Heh... Zamiast bonow dostalam paczke swiateczna z pracy - posciel za
    50 zl oraz PIT-8C :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 6. Data: 2004-12-03 07:21:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Heh... Zamiast bonow dostalam paczke swiateczna z pracy - posciel za
    > 50 zl oraz PIT-8C :)

    Po co firmy to robią? Czy nie lepiej dać pracownikowi te 50 zł w gotówce?

    Alek

  • 7. Data: 2004-12-03 08:53:15
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Alek pisze:

    > Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po co firmy to robią? Czy nie lepiej dać pracownikowi te 50 zł w gotówce?
    >
    > Alek

    Niepytaj czy lepiej dac 50zl w gotowce zamiast poscieli za 50 zl.

    wlasciwe pytanie to czy lepiej

    posciel za 50 zl

    czy

    40 zl + 10 zl podatku..
    (w zaokragleniu)

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-12-03 17:02:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Niepytaj czy lepiej dac 50zl w gotowce zamiast poscieli za 50 zl.
    > wlasciwe pytanie to czy lepiej posciel za 50 zl
    > czy
    > 40 zl + 10 zl podatku..

    Moje pytanie bardziej mi się podoba :)
    ale skoro zadałeś swoje to ja bym odpowiedział tak:
    wolę dostać te 40 zł i wydać je po swojemu niż dostać jakiś
    przypadkowy fant, który może mi się nie podobać albo być
    zupełnie niepotrzebny.

    A tak w ogóle chodzi mi o to, że legalnym środkiem płatniczym
    w Polsce sa pieniądze emitowane przez NBP a nie jakieś bony
    emitowane przez jakieś sklepy.
    A w 21. wieku wynagrodzenie powinno być wypłacane w pieniądzu
    a nie w naturze.

    Alek

  • 9. Data: 2004-12-03 18:39:44
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Alek napisał
    > A w 21. wieku wynagrodzenie powinno być wypłacane w pieniądzu
    > a nie w naturze.

    I tu rodzi sie pytanie, czy bony to wynagrodzenie...

    Gosia

  • 10. Data: 2004-12-03 19:34:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Alek napisał
    >
    > I tu rodzi sie pytanie, czy bony to wynagrodzenie...

    Zaproponuj odpowiedź.
    Moja jest taka: oczywiście że tak. W papierach się to nazywa
    akcjasocjalnawczasypodgruszą czy jeszcze jakoś tam, ale faktycznie
    jest to część wynagrodzenia. Przynajmniej w małych firmach gdzie
    właściciel płaci po uważaniu a na liście jest minimum.

    Alek