  • 1. Data: 2004-12-02 19:37:42
    Temat: odsprzedaż
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Witam
    Zakładam działalność gospodarczą. Bedzie działała za 3 tygodnie. Ale
    potrzebuję już kupić kilka komputerów. Mam pytanie czy później będe je mógł
    odsprzedac własnej firmie?

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-12-03 14:51:05
    Temat: Re: odsprzedaż
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wojtek wrote:

    > Zakładam działalność gospodarczą. Bedzie działała za 3 tygodnie. Ale
    > potrzebuję już kupić kilka komputerów. Mam pytanie czy później będe je
    > mógł odsprzedac własnej firmie?

    Nie, ale będziesz mógł je wprowadzić do EŚT i amortyzować. Natomiast
    niestety nie odliczysz wtedy w żaden sposób VAT.
    A poza tym co to znaczy będzie działala za 3 tygodnie. Rozumiem, że
    jeszcze nie zarejestrowana w UM.

  • 3. Data: 2004-12-03 17:30:25
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    W poniedziałek regon załatwiam i reszta pójdzie szybko.