  • 1. Data: 2004-12-02 19:03:09
    Temat: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    z dzisiejszego Dziennika Zachodniego, Katowice:
    Wczoraj w nocy 36-letnia siemianowiczanka nie zatrzymała się do kontroli.
    Radiowóz ruszył za nią na sygnale. Jechała sobie dalej i została zatrzymana
    dopiero w Katowicach. Po przewiezieniu na komendę poprosiła o możliwość
    skorzystania z toalety. Weszła tam , rozebrała się podobno do naga i nie
    chciała wyjść. Do komendy trzeba było wezwać policjantkę, ponieważ zgodnie z
    przepisami panowie policjanci nie mogli interweniować w takiej sytuacji.
    Pani komisarz Iza Rom po pertraktacjach z gołą panią przez drzwi toalety
    podobno znalazła pokojowe rozwiązanie problemu. Po badaniach wykryto u
    pani-kierowcy około 2,3 promila alkoholu we krwi.

    W nawiązaniu do poprzednich dyskusji, na tym przykładzie widać, że jeżeli
    policjanci chcą zatrzymać samochód to mogą to zrobić, nie strzelając z
    amunicji ostrej ani w kabinę, ani w silnik i nie robiąc krzywdy ani kierowcy
    ani niewinnym często pasażerom i to bez helikoptera chyba bez niszczenia
    samochodu, ponieważ koszty . Wprawdzie w gazecie nie napisali, czy padły
    jakieś strzały czy nie, ale jak wynika z opisu pani kierującej nic się nie
    stało. Być może ktoś tutaj będzie miał więcej informacji na temat tej akcji
    i podzieli się z nami szczegółami dotyczącymi samego zatrzymania pojazdu, no
    bo jest to ciekawe z punktu widzenia poprzedniej kłótni na tym forum z
    niby-prawnikami-przygłupami, że jedni polcjanci - niedołęgi chyba - muszą
    sięgać po broń palną i strzelać na oślep w pasażerów i kierowcę, raniąc,
    zabijając, a kilku policjantów ze Śląska potrafiło zatrzymać samochód w inny
    sposób bez helikoptera. Jaki to był sposób? Może Von
    Falkenstein-Marcin-Leszek-Osiecki-Lawa i inne istoty chyba nie z tej planety
    też poznają tą nową metodę i przestaną się kłócić o zasadność używania
    amunicji ostrej podczas zatrzymania samochodu do kontroli drogowej, czy
    podczas pacyfikacji młodzieży.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2004-12-02 19:11:06
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    >ponieważ koszty .

    Przepraszam nie dopisałem w poprzednim poście. Miało być:
    > ponieważ koszty jakie ma ponieść pijana wtedy pani kierująca to jedynie
    holowanie samochodu 250 zł i opłata za pobyt w izbie wytzeźwień 150 zł.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 3. Data: 2004-12-02 19:41:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > lanety
    > też poznają tą nową metodę i przestaną się kłócić >>

    A kto się z tobą, popierdułko kłóci?
    Nie widzisz, że wszyscy cię czubku olewają???

  • 4. Data: 2004-12-02 19:43:54
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 20:41:40 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A kto się z tobą, popierdułko kłóci?
    > Nie widzisz, że wszyscy cię czubku olewają???

    ja nadal czekam na definicję sprawiedliwości. Może i Troll zaczął
    dyskusję, ale temat naprawdę ciekawy i warty pociągnięcia.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 5. Data: 2004-12-02 20:43:12
    Temat: Re: policja w Siemianowicach =A6l=B1skich
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > dopiero w Katowicach. Po przewiezieniu na komendę poprosiła o możliwo=3Fć
    > skorzystania z toalety. Weszła tam , rozebrała się podobno do naga i nie
    > chciała wyj=3Fć. Do komendy trzeba było wezwać policjantkę, ponieważ zgodnie z
    > przepisami panowie policjanci nie mogli interweniować w takiej sytuacji.

    Po co nam przygody twojej zony ? Nikt jej nie chcial ? Nawet na golasa ?
    ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-12-02 21:55:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 20:41:40 +0100, Leszek naskrobał(a):

    > A kto się z tobą, popierdułko kłóci?
    > Nie widzisz, że wszyscy cię czubku olewają???

    zostaw go on żyje w swoim matrixie

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-12-02 22:16:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >Po co nam przygody twojej zony ? Nikt jej nie chcial ? Nawet na golasa ?

    To nie była moja zona panie chamski swirze z Krakowa, a raczej z Raciborska,
    wsi w której jest kościół i pola pod Wieliczką no i ostatnio u was ogłosili
    przetarg na budowę nowej drogi, bo krowy się potykają na tej co jest.
    http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopol
    sce/gminy/root_Wieliczka/podmiotowe/Zamowienia+publi
    czne/Zamowienia+publiczne+-+ogloszenia/przetarg21100
    4g11m30.htm

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-02 23:02:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Grzegorz Kruk, Ph.D.wrote:

> [...]
    > przepisami panowie policjanci nie mogli interweniować w takiej sytuacji.

    Jakimi znowu przepisami???

    KG

  • 9. Data: 2004-12-02 23:12:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    > Jakimi znowu przepisami???
    >
    > KG

    Nastepny prawnik od siedmiu bolesci?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-12-02 23:16:14
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > niby-prawnikami-przygłupami, że jedni polcjanci - niedołęgi chyba - muszą

    *TROLL WARNING*

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200