  • 161. Data: 2010-02-18 23:02:21
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > artykul i ja twierdze, ze stacja i mcdonald to dwaj oddzielni
    > uslugodawcy, ty twierdzisz ze nie, wiec udowodnij swoje twierdzenie

    Naucz się czytać. Nic takiego nie napisałem.

    > "fight fire with fire"

    Hipokryta.

    > pozatym nie uwazam, zeby zakladnanie blokad takim cwaniakom, bylo
    > bandyckie czy chamskie, twierdze ze jest to jedyna skuteczna i korzystna
    > dla stacji metoda

    Tia, awanturujesz się o "naruszane własności" przez parkujących - a
    wychwalasz pod niebiosa faktycznie naruszanie własności blokadami.

    > myslalem ze juz uzgodnilismy ze przypadek redaktorki byl przegieciem

    Akurat przypadkiem wyjątkowo jedno jedyne przegięcie się właśnie wtedy
    zdarzyło ;->

    Jaaaaaaaaaaaasne.

    > nie ma takiej potrzeby, wystarczy tylko zegarek, jesli stoi powyzej
    > wyznaczonego czasu, blokada, choc osobiscie uwazam ze czas powinien byc
    > wydluzony do 60 minut

    Czyli co, jak tankuje za długo albo za długo je w stacyjnym bistro - to
    blokada? Śliczne zachęcanie klientów do korzystania z usług ;->

    > bo ty tak twierdzisz?

    Znowu wyciąłeś.

    > chyba jednak nie

    Kłamiesz.

    > "Zdarzało się nawet, że ktoś zostawił swój samochód na kilka godzin pod
    > dystrybutorem! "
    >
    > juz pisalem, czytaj uwaznie

    No na pewno zablokowanie kogoś przy dystrybutorze ułatwi doń dostęp...

    > dlaczego tajne?

    No dobrze: bardzo dyskretnie oznakowane i znane tylko bywalcom. Są
    takie? Poza BP?

    > ale nie parkingiem dla pracownikow okolicznych biurowcow

    I znowu sam nie pamiętasz, co pisałeś - domagasz się blokowania
    KAŻDEGO, kto stoi "za długo" (włącznie z tymi, którzy w tym momencie
    korzystają z innych usług BP).

  • 162. Data: 2010-02-19 01:01:39
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > I mam prawo ustalić sobie, że "parking tylko dla klientów" Dla pracowników
    > biur stawka wynosi x zł/h.

    A jak stwierdzisz kto jest pracownikiem biura? Bedziesz sledzic czy kazesz
    przyniesc jakies zaswiadczenie?
    Poza tym radze przeczytac czym jest Stacja Benzynowa.

    > Kierowcy sąsiednich biurowców nie są moimi klientami.

    jw.

    > Prowadząc stację benzynową nie masz obowiązku świadczenia usługi
    > bezpłatnego
    > parkingu dla popapranych kierowców sąsiednich biurówców. Za to masz prawo
    > świadczyć odpłatnie taką usługę, oraz ustalić sobie cenę zaporową.

    Ale nie masz prawa zakladac blokad! Twoj regulamin jest tylko twoim
    regulaminem a nie kodeksem cywilnym czy karnym.
    Jesli ten pracownik biura zlamie twoj regulamin, to nawet wykroczenia nie
    robi!
    Jedynie mozesz go scicgac po sadach cywilnych. A to, ze zlamal twoj
    regulamin nie oznacza, ze ty masz prawo lamac PRAWO w stsunku do niego
    poprzez zatrzymanie jego wlasnosci.
    Pamietaj, ze to wylacznie twoj wlasny regulamin. Ktory nawet moze byc nie
    zgodny z prawem obowiazujacym...

    > I co z tego. Przejedzie taki Brytyjczyk, zaparkuje na BP, a potem wróci do
    > siebie o więcej nogi tam nie postawi;-)

    Nie... Nie przyjedzie wiecej do Polski i kolegow ostrzerze, by nie jechali.
    Sadzisz, ze oni sa takimi jolopami jak co niektorzy w Polsce?
    Byles kiedys na BP w UK? Widzisz roznice?

  • 163. Data: 2010-02-19 01:03:46
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Jak juz znajdziesz ustawe o parkingach, o ktora prosilem wyzej to
    > podrzuc nam tez ta ustawe o parkingach na stacjach benzynowych na
    > lotniskach co to wylacza przepisy tej pierwszej :)

    Na terenie Lotniska obowiazuje przepisy dotyczace terenow lotniska. Stacje
    beznynowe musza sie nim tez podporzadkowac.

  • 164. Data: 2010-02-19 04:55:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lut, 02:03, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Na terenie Lotniska obowiazuje przepisy dotyczace terenow lotniska. Stacje
    > beznynowe musza sie nim tez podporzadkowac.

    Nie no ja rozumiem tylko prosze o podanie tych przepisow, moga byc
    konkretne art. z konkretnych ustaw mowiace o zasadach parkowania na
    stacjach benzynowych i lotniskach :)

  • 165. Data: 2010-02-19 05:22:59
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śni
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-18 23:24, Robert Tomasik pisze:

    > ...faktycznie stacja
    > należy do miejscowych przedsiębiorców, którzy jedynie kupują prawo do
    > uzywania znaku BP. Czy którakolwiek inna sieć tak ma? SHELL, ORLEN,
    > PETROCHEMIA na pewno nie. Bo może to przyczyna?

    Orlen w dużej części na pewno tak.

    --
    spp

  • 166. Data: 2010-02-19 05:24:29
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-19 05:55, BK pisze:

    > Nie no ja rozumiem tylko prosze o podanie tych przepisow, moga byc
    > konkretne art. z konkretnych ustaw mowiace o zasadach parkowania na
    > stacjach benzynowych i lotniskach :)

    Żartujesz? To Ty musisz udowodnić że nie ma takich przepisów.
    :(

    --
    spp

  • 167. Data: 2010-02-19 07:19:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7dbe8d$1@news.home.net.pl...

    > Jak już ktoś wybudował "specjalny" parking... ;)

    nie wybudowal zadnego specjalnego parkingu, kiedy to do ciebie dotrze?

    > Jakoś nie oczywiste, skoro jakiś bęcwał poczuł się zmuszony do
    > blokowania cudzej własności.

    no wlasnie i ten becwal jeszcze blokuje ta wlasnosc przez kilka godzin,
    parkujac na niej swoj samochod

    > Miejsce? Miejsce. Wyznaczone do parkowania? Wyznaczone. Parking.

    chodnik dla ciebie tez jest parkingiem?
    gratulacje

  • 168. Data: 2010-02-19 07:25:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7dc6fd$1@news.home.net.pl...

    > Naucz się czytać. Nic takiego nie napisałem.

    nie no pewnie, caly czas sugerujesz ze to pewnie "jeden kompleks"

    > Hipokryta.

    ??

    > Tia, awanturujesz się o "naruszane własności" przez parkujących - a
    > wychwalasz pod niebiosa faktycznie naruszanie własności blokadami.

    nie wychwalam, a popieram, poniewaz jest to jedyne skuteczne narzedzie do
    szybkiego pobrania naleznosci i odstraszenia w przyszlosci cwaniakow

    > Czyli co, jak tankuje za długo albo za długo je w stacyjnym bistro - to
    > blokada? Śliczne zachęcanie klientów do korzystania z usług ;->

    ale to nie twoj problem

    > Kłamiesz.

    ty napewno

    > No na pewno zablokowanie kogoś przy dystrybutorze ułatwi doń dostęp...

    a co ma piernik do wiatraka, wyszlo twoje nieczytanie, albo niezrozumienie

    > No dobrze: bardzo dyskretnie oznakowane i znane tylko bywalcom. Są
    > takie? Poza BP?

    tobie to chyba naprawde jak dziecku trzeba wszystko tlumaczyc, bo inaczej
    nie zrozumiesz

    > I znowu sam nie pamiętasz, co pisałeś - domagasz się blokowania
    > KAŻDEGO, kto stoi "za długo" (włącznie z tymi, którzy w tym momencie
    > korzystają z innych usług BP).

    a ty jak zwykle nie potrafisz pojac ciagu przyczynowo skutkowego, najpier
    byli parkujacy tam godzinami, potem blokady, wiec jak znikna parkujacy
    godzinami, to znikna blokady
    kumasz, czy mam ci to narysowac?

  • 169. Data: 2010-02-19 07:27:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7dc185$1@news.home.net.pl...

    > Popatrz "inteligencie" na klawiaturę: jaki klawisz znajdziesz blisko "s"?

    sam zaczales wytykac bledy, wiec zacznij "inteligencie" od siebie

    > Ano nie miałem. Mimo co najmniej cotygodniowego odwiedzania różnych
    > stacji. I jakoś udaje się "problem parkowania" na tych stacjach
    > rozwiązać...

    a ile z nich, jest w otoczeniu biurowcow bez miejsc parkingowych w okolicy?

    > Gdzieś gdzie częściej występuje święto zmarłych? ;->

    stan blisko sciany przodem do niej u klon sie kilka razy, tylko szybko

  • 170. Data: 2010-02-19 07:27:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7dc1ca@news.home.net.pl...

    > Dlaczego policja ma mieć w d*.*ie łamanie prawa tylko dlatego, że ma ono
    > miejsce na terenie prywatnym?

    ale mnie o to nie pytaj, tylko policji