  • Date: Fri, 19 Feb 2010 00:02:21 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię

    szerszen pisze:

    > artykul i ja twierdze, ze stacja i mcdonald to dwaj oddzielni
    > uslugodawcy, ty twierdzisz ze nie, wiec udowodnij swoje twierdzenie

    Naucz się czytać. Nic takiego nie napisałem.

    > "fight fire with fire"

    Hipokryta.

    > pozatym nie uwazam, zeby zakladnanie blokad takim cwaniakom, bylo
    > bandyckie czy chamskie, twierdze ze jest to jedyna skuteczna i korzystna
    > dla stacji metoda

    Tia, awanturujesz się o "naruszane własności" przez parkujących - a
    wychwalasz pod niebiosa faktycznie naruszanie własności blokadami.

    > myslalem ze juz uzgodnilismy ze przypadek redaktorki byl przegieciem

    Akurat przypadkiem wyjątkowo jedno jedyne przegięcie się właśnie wtedy
    zdarzyło ;->

    Jaaaaaaaaaaaasne.

    > nie ma takiej potrzeby, wystarczy tylko zegarek, jesli stoi powyzej
    > wyznaczonego czasu, blokada, choc osobiscie uwazam ze czas powinien byc
    > wydluzony do 60 minut

    Czyli co, jak tankuje za długo albo za długo je w stacyjnym bistro - to
    blokada? Śliczne zachęcanie klientów do korzystania z usług ;->

    > bo ty tak twierdzisz?

    Znowu wyciąłeś.

    > chyba jednak nie

    Kłamiesz.

    > "Zdarzało się nawet, że ktoś zostawił swój samochód na kilka godzin pod
    > dystrybutorem! "
    >
    > juz pisalem, czytaj uwaznie

    No na pewno zablokowanie kogoś przy dystrybutorze ułatwi doń dostęp...

    > dlaczego tajne?

    No dobrze: bardzo dyskretnie oznakowane i znane tylko bywalcom. Są
    takie? Poza BP?

    > ale nie parkingiem dla pracownikow okolicznych biurowcow

    I znowu sam nie pamiętasz, co pisałeś - domagasz się blokowania
    KAŻDEGO, kto stoi "za długo" (włącznie z tymi, którzy w tym momencie
    korzystają z innych usług BP).