  • 151. Data: 2010-02-18 22:40:09
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d2c39$1@news.home.net.pl...

    > jak widac masz problemy z czytaniem

    Raczej ty z myśleniem.

    Dlaczego policja ma mieć w d*.*ie łamanie prawa tylko dlatego, że ma ono
    miejsce na terenie prywatnym?

  • 152. Data: 2010-02-18 22:41:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > bo co im tego zabrania?

    Przepisy. Naruszenie posiadania.

    > ale co ty bredzisz, twierdzisz ze nie maja prawa zakladac blokad,
    > policja w tym artykule zostala wezwana, jaka byla odpowiedz, myslisz ze

    W policji też się może trafić niekompetentny idiota.

    > jak bedzie sytucja hipotetyczna, ze wezwiesz ich bo ktos stal dluzej niz
    > godzine i nie chce zaplacic za parkowanie, to odpowiedz bedzie inna,
    > pomijam juz fakt, jak wyobrazasz sobie zatrzymanie kogos na stacji do
    > czasu przyjazdu policji, kolczatki maja rozstawiac, albo blokowac wyjazd
    > wszystkim innym samochodom, ganiac sie z nim po stacji?

    A po co zatrzymywać? Fotka, numer i normalne wezwanie do zapłaty.

    Jakoś innym się to udaje.

  • 153. Data: 2010-02-18 22:42:53
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 17:11:50 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > No popatrz, jaka niespojnosc interpretacji.
    >
    > GDZIE JEST GOTFRYD i jego drobiazgowa analiza semantyczna?!
    >
    > Jak byla kwestia na dziko parkujacego samochodu na mojej np. dzialce
    > budowlanej, ktory obstawie tranportem pustakow, to ogolna opinia
    > glosila, ze popelniam wykroczenie. Jak goryl zaklad blokade na kolo
    > samochodu i zada haraczu pienieznego, to wykroczenia nie popelnia. I
    > gdzie tu sens? Gdzie, szczatkowa chocby, logika?

    Teren prywatny może być publiczny. Jak chcesz mieć sklep - teren
    publiczny - to podlegasz pod to i owo.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 154. Data: 2010-02-18 22:44:02
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 17:36:59 +0000, pmlb napisał(a):

    /.../
    > A mozesz otworzyc swoj prywatny sklep na swojej prywatnej posiadlosci i
    > napisac - tylko dla bialych katolikow?

    A - tylko dla czarnych żydów?
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 155. Data: 2010-02-18 22:45:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ale tu mamy stacje, i wlasnie debilom ktorzy mysla ze to parking, trzeba
    > uswiadamiac ze jest inaczej

    Teraz twierdzisz, że nie było miejsc do parkowania (czyli parkingu) i
    sobie stali blokując dystrybutory?

    > ale metody sa jak najbardziej ok, dlaczego probujesz caly ciezar walki o

    Jak już wspominałem - lubisz metody bandyckie.

    > swoje przewalic na wlasciciela gruntu, jakby wszyscy zachowywali sie
    > zgodnie z ogolno przyjetymi normami spolecznymi, nie bylo by blokad i
    > tego problemu

    Oj, co się będzie ten biedny właściciel szczypać - powinien zastrzelić i
    już, nie? ;->

    > ja doskonale rozumiem zwiazek przyczynowo skutkowy calego zajscia,
    > dlatego nie zgadzam sie z wami w kwesti obciazenia wlasciciela
    > konsekwencjami czyjejs bezmyslnosci

    Hęęę??? O czym ty TERAZ bredzisz?

    I dlaczego (celowo) wycinasz fragment zawierający twoje oszczerstwo?

  • 156. Data: 2010-02-18 22:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > gdzie tu masz przemoc czy grozby?

    Jak cię zakuję w kajdanki, to dla ciebie nie będzie to przemoc? A
    przecież to tylko taka niewinna blokada...

    > tu juz wybitenie poplynales, nie ma mowy o zaborze rzeczy

    Taaak? Jeździsz sobie rowerkiem. Mi się to nie podoba - zabieram ci
    rowerek. Trzymam i nie puszczę go, póki mi haraczu nie zapłacisz.

    Wg. ciebie to nie jest zabór rzeczy?

    > i jak wyzej, nie mam mowy o przywlaszczeniu

    No, to może faktycznie było nieco naciągane.

    > jak wyzej, nie mam mowy o zniszczeniu

    Tak? A ta rysa, której wcześniej nie było, a mogła powstać przy
    zakładaniu tego metalowego złomu?

    [ciach]

    > a powiedz mi ile znasz takich stacji, stojacych w sadziedztwie biurowcow
    > z deficytem miejsc parkingowych dla pracownikow?

    Hmmm.... Wszystkie w większych miastach.

    > nie, lepiej nadstawic drugi policzek i jeszcze im rozdawac darmowa kawe

    Ty na prawdę jesteś zbyt głupi, żeby nie popadać w skrajności?

    > nie, smutne, ze ludzie musza siegac po blokady, aby wmymusic na innych
    > odrobine kultury

    ROTFL

    Chamskie wymuszanie kultury...

  • 157. Data: 2010-02-18 22:53:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > a slyszales o "obywatelskim zatrzymaniu" czy jak sie to tam nazywa?

    Obywatelskie zatrzymanie? Przy roszczeniu cywilnym???

    Ignorancja, jaką prezentujesz, nie ma dna...

    [ciach]

    > ok, odniose sie do twojego przykladu, przychodzisz do twojego domu,
    > widzisz wlamywacza, wolno ci go zatrzymac do przyjazdu policji, nawet
    > przykuwajac do kaloryfera, czy musisz go wypuscic, bo to ogranicza jego
    > wolnosc?

    Ręce opadają... Włamanie to przestępstwo i wtedy faktycznie istnieje
    możliwość zatrzymania obywatelskiego. Natomiast przestępstwem nie jest
    jakaś rzekoma cywilna wierzytelność.

    Równie dobrze TPSA mogłaby przysyłać byczków do wymuszania siłą
    pieniędzy rzekomo jej winnych ("dawaj kasę, bo inaczej ciebie nie puszczę").

  • 158. Data: 2010-02-18 22:56:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > z trawniczkiem posrodku ;)
    > dobre, a nie przyszlo ci do glowy, ze to wlasnie granica?

    Równie dobrze może być ozdoba. Plan geodezyjny całej Polski mało kto
    nosi przy sobie.

    > ze jakby to byl jeden komplesk to pewnie trawniczka by nie bylo, albo
    > bylby przejazd,

    Jakiś przepis o tym mówi?

    > przejscie?

    Przejścia tam jakieś są - po bokach.

  • 159. Data: 2010-02-18 22:58:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Tak tylko to generuje dodatkowe koszty, a windykacja trwa i kosztuje.
    >
    > Tu nie chodzi o to zeby na nich zarobic czy wyrwac kary. Tylko zeby
    > ludzi wychowac zeby nie stawali :) Najlepszy efekt wychowawczy jest
    > jak od reki masz np. blokade - a nie jest po 6 miesiacach dostajesz
    > nakaz zaplaty :-)

    Och nie, najlepsza i najtańsza metoda to zastrzelić i zwłoki zostawić na
    postrach.

    Co się będziesz ograniczał, skoro masz prawo w dupie...

  • 160. Data: 2010-02-18 22:59:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d37c9@news.home.net.pl...

    > koljene 1,5 stowki,

    I tak mam.

    > pytanie ile aku pociagnie

    Ile paliwa starczy. Zdaje się w okolicy jest źródełko ;)