  • 171. Data: 2010-02-19 07:31:12
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7dc31e$1@news.home.net.pl...

    > Teraz twierdzisz, że nie było miejsc do parkowania (czyli parkingu) i
    > sobie stali blokując dystrybutory?

    to nie byly miejsca parkingowe, do postawienia samochodu i pojscia do pracy,
    to byly miejsca postojowe dla klientow, aby mogli sobie zalatwic wszystko na
    stacji bez blokowania dystubutora

    co do parkowania pod dystrybutorami, to juz ci udowodnilem, ze nie
    przeczytales, albo nie zrozumiales

    > Jak już wspominałem - lubisz metody bandyckie.

    to ze ty napiszesz ze sa bandyckie, to nie znaczy ze sie takimi stana, sa to
    za to metody skuteczn

    dziwne ze jakos bandyckie metody zajmowania cudzej wlasnosci w postaci
    wielogodzinnej okupacji swoim autem, cie tak nie raza

    > Hęęę??? O czym ty TERAZ bredzisz?

    o tym, czego od poczatku tej dyskucji nie jestes w stanie pojac

    > I dlaczego (celowo) wycinasz fragment zawierający twoje oszczerstwo?

    biore przyklad z ciebie

  • 172. Data: 2010-02-19 07:31:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > unieruchomiony == niezdatny do użytku. przeczytaj artykuł jeszcze raz.

    alez jest zdatny, jak tylko kierowca uisci oplate

  • 173. Data: 2010-02-19 07:31:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7dc1ca@news.home.net.pl...

    > ale mnie o to nie pytaj, tylko policji

    W takim razie dlaczego powołujesz się na jeden konkretny przykład
    niekompetencji ilenistwa policjantów aby "uzasadnić" rzekomą legalność
    zamachu na czyjeś mienie na terenie prywatnym, hmm?

  • 174. Data: 2010-02-19 07:36:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lut, 06:24, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Żartujesz? To Ty musisz udowodnić że nie ma takich przepisów.
    > :(
    >
    > --
    > spp

    ;-)

    powala mnie u tego kolesia mentalnosc betonowego urzednika z PRL lub
    UE - na wszytsko musi byc norma, przepis, ustawa, dyrektywa...

    na szczescie tych planow nigdy i nigdzie nikomu sie nie udalo
    zrealizowac ;)

  • 175. Data: 2010-02-19 07:37:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Tak, nie ma zastosowania. Nawet kanarom nie wolno ruszyć gapowicza, a co
    > dopiero tam.

    ale samochod to nie czlowiek, a jak widzisz zlodzieja, to mozesz go sila
    zatrzymac, nawet wbrew jego woli

    > Nie tobie o tym decydować

    mi nie, wlascicielowi terenu

    > Tak, czekam na sprawiedliwy wyrok w sądzie, a nie wsiowy pogrom z widłami.

    to podasz grzecznie swoje dane, albo poczekasz na przyjazd policji, ktora je
    od ciebie pobierze, a nie uciekniesz jak to w polsce bywa

    > Nie tobie decydować, możesz spisać numery zgłosić w odpowiednie miejsce

    blokada jest skuteczniejsza i daje nauczke na przyszlosc

    > Teren jest wystawiony do użytku publicznego. Tak samo jak sklepikarzowi
    > nie
    > wolno decydować kto może wejść, a kto nie do sklepu.

    a to oznacze za moge sobie w sklepie rozlozyc spiwor i przenocowac?
    przeciez jest wystawiony do uzytku publicznego

    > Po prostu jesteś oporny. A wystarczyłby jeden proces wytoczony przez
    > kierowce niezniechęconego gadaniem tępaków.

    widac jestes malo przekonywujacy, a co do procesu, sam jestem ciekaw, ale
    kibicowalbym stacji

    > Odpowiadasz pytaniem na pytanie. Szkoda, że nie na temat. Wtedy jest
    > obywatelskie zatrzymanie.

    i tu masz obywatelskie zatrzymanie i to nawet nie clzowieka, a auta

    > Pytam ponownie: Czy mogę go zamknąć w piwnicy tak
    > długo jak mi się podoba, żeby nie bawić się w sądy, zeznania, papierki,
    > etc

    ale tutaj chlopaku nikt nie zatrzymuje auta na dowolny czas, tylko na czas
    do wniesienia stosownej oplaty, lub do przyjazdu policji, tak jak sam
    napisales w przypadku obywatelskiego zatrzymania

  • 176. Data: 2010-02-19 07:38:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zakladanie jakiejkolwiek blokady jest bezprawne,

    bo?
    podaj paragraf, ktory na moim prywatnym terenie oznakowanym odpowiednio,
    zabroni zalozenia blokady cwaniakom bezprawnie z niego korzystajacym?

  • 177. Data: 2010-02-19 07:43:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > nie no pewnie, caly czas sugerujesz ze to pewnie "jeden kompleks"

    Nie "sugeruję", kłamczuszku, tylko zwracam uwagę, że tak bywa i ktoś -
    zwłaszcza przyjezdny - może odnieść wrażenie, że tak jest i w tym
    przypadku.

    > ??

    Jesteś hipokrytą.

    > nie wychwalam, a popieram,

    A kartofel to nie ziemniak.

    > poniewaz jest to jedyne skuteczne narzedzie
    > do szybkiego pobrania naleznosci i odstraszenia w przyszlosci cwaniakow

    O, ja znam jeszcze skuteczniejsze - kula w łeb. Konsekwentnie to też
    musisz poprzeć.

    > ale to nie twoj problem

    Mój, jeśli nieświadomy jakichś "tajnych" zasad też zastanę blokadę...
    Inna sprawa, że mam szlifierkę i przetwornicę.

    > ty napewno

    Nie pomawiaj innych o kłamstwo, kłamco.

    > a co ma piernik do wiatraka, wyszlo twoje nieczytanie, albo niezrozumienie

    Raczej twoje niezrozumienie prostej fizycznej prawdy, że jak się komuś
    zablokuje pojazd, to tym bardziej nie odjedzie.

    > tobie to chyba naprawde jak dziecku trzeba wszystko tlumaczyc, bo
    > inaczej nie zrozumiesz

    Póki to to ty masz z tym problemy.

    > a ty jak zwykle nie potrafisz pojac ciagu przyczynowo skutkowego,
    > najpier byli parkujacy tam godzinami, potem blokady, wiec jak znikna
    > parkujacy godzinami, to znikna blokady
    > kumasz, czy mam ci to narysowac?

    Jak się zlikwiduje stację, to znikną i blokady, i parkujący. I wszyscy
    będą szczęśliwi... ;->

    Ale nie zmieniaj tematu, cwaniaczku - raz piszesz, że OK jest blokowanie
    pojazdów osób niebędących klientami, a klienci BP (przez całyc zas
    parkowania generujący BP dochód) są "bezpieczni", a potem zmieniasz
    zdanie i chcesz blokwać wszystkich jak leci.

    Zdecyduj się może?

  • 178. Data: 2010-02-19 07:44:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7dc599$1@news.home.net.pl...

    > Jakiś przepis o tym mówi?

    logika?

    > Przejścia tam jakieś są - po bokach.

    no pewnie, a przejazd ulica :)

  • 179. Data: 2010-02-19 07:57:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > to nie byly miejsca parkingowe, do postawienia samochodu i pojscia do
    > pracy, to byly miejsca postojowe dla klientow, aby mogli sobie zalatwic
    > wszystko na stacji bez blokowania dystubutora

    Co nie przeszkadzało w blokowaniu także tych klientów.

    > co do parkowania pod dystrybutorami, to juz ci udowodnilem, ze nie
    > przeczytales, albo nie zrozumiales

    LOL

    > to ze ty napiszesz ze sa bandyckie, to nie znaczy ze sie takimi stana,

    Nie staną się. One są bandyckie.

    > sa to za to metody skuteczn

    Podobnie jak i inne stosowane przy wymuszaniach haraczy.

    > dziwne ze jakos bandyckie metody zajmowania cudzej wlasnosci w postaci
    > wielogodzinnej okupacji swoim autem, cie tak nie raza

    Primo: nie bandyckie bo z reguły wynikające z nieświadomości.
    Secundo: nie mówię, wbrew temu co kłamliwie implikujesz, że takie
    parkowanie wbrew woli właściciela jest OK. ALE są inne metody. Analogia:
    próbuję ciebie doprowadzić do prawdy słowami. Ale skutecznie i szybko
    mógłbym ciebie zmusić do przytaknięcia moim słowom, jakbym pojechał z
    kilkoma karkami, porwał cię, solidnie skatował i tak zastraszył, że
    zgodziłbyś się na wsyzstko. Metoda skuteczna. Poprzesz ją?

    > o tym, czego od poczatku tej dyskucji nie jestes w stanie pojac

    No cóż - jednej rzeczy na pewno nie mogę pojąć: jak możesz uważać, że
    twoje prymitywne manipulowanie cytatami i kłamstwa kogokolwiek nabiorą?

    > biore przyklad z ciebie

    I znowu bezczelnie kłamiesz.

  • 180. Data: 2010-02-19 08:02:44
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śni
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Jeśli była stosowna informacja w sposób widoczny umieszczona, to śmiem
    > twierdzić, że ochroniarze po prostu zastosowali zastaw na rzeczy w celu
    > zabezpeiczenia roszczenia cywilnego.

    Czy istnieje podstawa prawna zastawu na rzeczy, w takim przypadku?
    Czy korzystanie z parkingu to najem?