  • 31. Data: 2006-01-07 23:32:09
    Temat: Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 7 Jan 2006 10:49:17 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Prowadzenie konta podobno nie może być usługą płatną, ale mogę się mylić.
    > Niezależnie od tego zgłoś próbę wyłudzenia na policji. Podaj nr tej pani, że
    > to oszustka i chce naciągnąć na kasę.

    listość nie proponuj takich głupstw bo za taki numer to samemu można dostać
    prokuratora na kark.

    --
    pozdrawiam,

  • 32. Data: 2006-01-09 19:28:03
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dpon15$59b$2@inews.gazeta.pl>
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > Ale najwyraźniej to nie jest twój bank.

    Jak widać, choć nie jest to mój bank, to zasady odnośnie wyciągów są/były
    identyczne, co potwierdził autor wątku.

    --
    PozdrawiaM

  • 33. Data: 2006-01-09 19:35:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:dpon15$59b$2@inews.gazeta.pl>

    > Jak widać, choć nie jest to mój bank, to zasady odnośnie wyciągów
    > są/były identyczne, co potwierdził autor wątku.

    tak zasada jest jedna.
    Bank ma przesyłać co miesiąc wyciągi, chyba, że umowa stanowi inaczej.
    I dużo banków to "chyba" wykorzystuje.