  • 11. Data: 2007-06-07 09:16:22
    Temat: Re: Bandyta na przepustce
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    Czepia się, bo niepoprawnie odpisujesz:

    - sygnaturkę przedmówcy się wycina [jeżeli Twój program nie potrafi]
    - a już na pewno nie odpisuje się po "-- " czyli delimiterze, bo
    wszystko za tą linią jest podpisem i wycinane jest w 'profesjonalnych'
    programach do grup dysk.

    --
    piXelRider

  • 12. Data: 2007-06-07 11:10:11
    Od: Mikolaj <s...@h...onet.pl>

    Naucz sie poprawnie odpowiadać na posty.
    Takie są zasady i ułatwiają one czytanie.
    Jako osoba inteligentna na pewno szybko
    się nauczysz prawidłowo konfigurowac czytnik newsów
    i prawidłowo, ładnie i czytelnie odpowiadać.

    --
    Mikolaj

  • 13. Data: 2007-06-07 12:00:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <s...@h...onet.pl> napisał

    > Naucz sie poprawnie odpowiadać na posty.

    Nie sądzisz, że poprawne odpowiadanie powinno uwzględniać także
    zostawianie wrotki?

    Ano.

  • 14. Data: 2007-06-07 14:55:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alan wrote:

    > 21, bylo jasno jak w dzien i masa ludzi w okolo. Nikt nie zareagowal
    > by nam pomoc.

    A to niestety normalne - to sparszywiałe społeczeństwo w odwłoku ma
    innych...

    Potrafią tylko pyszczyć, że policja nic nie robi - ale oczywiście jak
    policji potrzeba świadków, to tych nie ma...

  • 15. Data: 2007-06-07 16:18:22
    Od: "kris" <krzysztof@remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl>

    wiadomości news:f48s20$pkd$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Mikolaj" <s...@h...onet.pl> napisał

    > Nie sądzisz, że poprawne odpowiadanie powinno uwzględniać także
    > zostawianie wrotki?

    > Ano.

    EOT czy dalej bedziecie sobie dowalac? - jak widac pouczajacy zostal
    poczuczony,
    to ja w takim razie dalej twierdze uruchomic komorki mozgowe i nieutrudniac
    zycia innym
    pozdrowionka wszystkim i cieszyc sie zyciem a nie wdawac w dywagacje na team
    jak im tam "delimetrow"
    nie wiem co to i niech tak zostanie ... bede ignorantem w sprawach
    "postowania" zassady jaki znam to odpisywanie pod cytatem
    i cytowanie postu na ktory sie odpisuje wraz z autorem (wycinanie
    niepotrzenych fragmentow) robie tak i nie sadze zebyl robil cos zle ;) a ze
    czasami odpisze nie na ten post w watku co trzeba - noc coz skoro watek
    liczy 2 posty to sadze ze nie jest to wielkie wykroczenie ale jesli ktos ma
    z tym problemy to niec nie poradze.
    --
    Krzysztof
    ______________

  • 16. Data: 2007-06-07 16:38:59
    Od: Mikolaj <s...@h...onet.pl>

    Nie, wrotka nie jest potrzebna w takim przypadku jak ten np.
    Wrotki są by ułatwiać wymianę zdań
    a nie po to by po prostu być czy też niepotrzebnie zaciemniać sens.

    --
    Mikolaj

  • 17. Data: 2007-06-07 16:59:08
    Od: "gothen" <h...@u...eu>

    Użytkownik "kris" <krzysztof@remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl> napisał w
    wiadomości news:f49b6a$pi9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > liczy 2 posty to sadze ze nie jest to wielkie wykroczenie ale jesli ktos
    nic nie poradzisz oni po prostu nie potrafią cieszyć się z tego co mają wolą
    wypowiadać się w taki sposób aby pokazać jaka to mądra głowa jestem - byle
    nie odpowiedzieć na temat - a słońce nadal świeci i to mocno

  • 18. Data: 2007-06-07 21:30:11
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ile masz lat jesli mozna wiedziec?

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]

  • 19. Data: 2007-06-07 23:13:41
    Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com>

    Użytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > leczenia, dojazdow itp., ale zdaje sobie sprawe ze to pewnie mozliwe
    > bedzie dopiero po zakonczeniu sprawy karnej, zapewne na moj wniosek
    > sadzie cywilnym. Jesli sie myle wyprowadzcie mnie z bledu.

    Jeśli się nic ostatnio nie zmieniło, to możesz złożyć wniosek o
    odszkodowanie i zadośćuczynienie w procesie karnym.
    Pamiętaj o obu :-)

    pozdrawiam Piotr

  • 20. Data: 2007-06-07 23:39:27
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 7 Cze, 22:30, "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:
    > Ile masz lat jesli mozna wiedziec?

    1. Cytuj wrotke bo nie wiadomo o kogo chodzi :-)
    2. Zakladam ze pytanie skierowane jest do mnie - a wiec odpowiadam 24
    3. Jaka czyni to roznice?

    pzdr