  • 1. Data: 2007-06-07 01:10:49
    Temat: Bandyta na przepustce
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Witam!
    Dzisiaj spacerowalem z kolega po Molo w Sopocie i w pewnym momencie
    podszedl do mnie jakis czubek i zupelnie bez powodu uderzyl mnie w
    glowe na tyle silnie ze na chwile stracilem totalnie orientacje co sie
    dzieje. Kolega solidarnie zareagowal i stanal w mojej obronie ale
    okupil to zdrowiem gdyz zwyrodnialcowi przyszla na pomoc grupa 4
    kolejnych bezmozgich typow ktorzy uzyli rak i nog nieszczedzac nas
    zbytnio. W skrocie to panowala ogolna znieczulica.
    Na szczescie akurat w tym rejonie moglem liczyczyc na chcacego
    pozostac incognito :-) czlowieka ktory przyszedz z odsiecza w trybie
    natychmaistowym i przytrzymal zadymiarza do czasu przyjazdu policji.
    Niestety, cala banda rozbiegla sie po okolicy zas policji uciekl jeden
    z napastnikow tuz przed radiowozem. Przy okazji informuje ze
    monitoring na Molo to pic na wode.
    Na koniec pojechalem na komisariat skladac zeznania jako poszkodowany,
    kolega natomiast siedzi w tym momencie na obserwacji w szpitalu.
    Lachudra ta podawala sie co sie pozniej potwierdzilo za poborowego na
    przepustce. Policja odda go w rece zandarmerii. Jak mnie zapewnili
    policjanci, prokurator wojskowy jest zdecydowanie mniej laskawi niz ma
    to miejsce w cywilu, podobnie orzecznictwo sedziow. Pytanie - czy tak
    jest rzeczywiscie? Po ilu facet wyjdzie z aresztu? Co mu teraz grozi?
    Z tego co wiem postawia mu zarzut bojki albo pobicia - o ile robi to
    znaczaca roznice.
    Zakladam ze cala sprawa na takim matole nie zrobi wrazenia i dostanie
    pewnie zawiasy a ja strace kupe czasu i nerwow. Dlatego wolalbym z
    kolega uzyskac jakies pieniadze od matola na pokrycie kosztow
    leczenia, dojazdow itp., ale zdaje sobie sprawe ze to pewnie mozliwe
    bedzie dopiero po zakonczeniu sprawy karnej, zapewne na moj wniosek w
    sadzie cywilnym. Jesli sie myle wyprowadzcie mnie z bledu.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-06-07 01:19:17
    Temat: Re: Bandyta na przepustce
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    *cut*

    Po pierwsze modl sie, zeby Twoj kolega polezal w szpitalu dluzej niz 7
    dni, to by zalatwilo ciezsza kwalifikacje czynu. Wtedy bedzie to
    zupelnie inna spiewka. Jak polezy krocej, to naprawde moga Wam puscic
    bandyte wolno z jakims minimalnym zawiasem.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 3. Data: 2007-06-07 04:54:46
    Od: "kris" <krzysztof@remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl>

    --

    polecam zadac to pytanie takze na grupie pl.soc.prawo
    wspolczuje

  • 4. Data: 2007-06-07 05:23:32
    Od: "Krynix." <a...@t...ru>

    1. naucz sie postowac
    2. obejrzyj sobie dokladnie post na ktory odpisales

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-06-07 08:00:52
    Od: "Marx" <m...@g...com>

    > Dzisiaj spacerowalem z kolega po Molo w Sopocie i w pewnym momencie

    o ktorej godzinie? :|

  • 6. Data: 2007-06-07 08:12:57
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 07 Jun 2007 03:19:17 +0200, Andrzej Wróblewski napisał(a):

    > *cut*
    >
    > .. modl sie, zeby Twoj kolega polezal w szpitalu dluzej niz 7 dni ..

    A to w jakim celu?
    Nie istotny jest sam fakt pobytu w szpitalu, tylko obrażenia powodujące co
    najmniej 7 dniowy rozstrój zdrowia. Wtedy sprawa jest ścigana "z urzędu" a
    nie "na wniosek".

  • 7. Data: 2007-06-07 08:13:23
    Od: "kris" <krzysztof@remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl>

    Użytkownik "Krynix." <a...@t...ru> napisał w wiadomości
    > 1. naucz sie postowac
    > 2. obejrzyj sobie dokladnie post na ktory odpisales
    >
    > pozdrawiam--
    dzieki na lekcje ale
    sie czepiasz, bo tylko Ty masz problemy z wlasciwym odczytaniem na jaki post
    odpisywalem
    przeczytaj dokladnie caly watek (2 posty) a swiat stanie sie mniej
    skomplikowany :))

    Krzysztof
    ______________
    www.blog-fotograficzny.blogspot.com

  • 8. Data: 2007-06-07 08:15:13
    Od: M&C <c...@C...pl>

    kris pisze:
    > Użytkownik "Krynix." <a...@t...ru> napisał w wiadomości

    > dzieki na lekcje ale
    > sie czepiasz, bo tylko Ty masz problemy z wlasciwym odczytaniem na jaki post
    > odpisywalem

    Chyba nie tylko on.

    > przeczytaj dokladnie caly watek (2 posty) a swiat stanie sie mniej
    > skomplikowany :))

    Jakoś nie stał się.

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 9. Data: 2007-06-07 08:27:09
    Od: "gothen" <h...@u...eu>

    Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie tylko on.

    > Jakoś nie stał się.
    >
    > Marzena
    > --

    kolejna która ma problem - chyba ten upał ale nie sądzę - nie lepiej wybrać
    się na plaże aby się dobić a może lepiej na busha

  • 10. Data: 2007-06-07 09:11:10
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 7 Cze, 09:00, "Marx" <m...@g...com> wrote:

    > o ktorej godzinie? :|

    21, bylo jasno jak w dzien i masa ludzi w okolo. Nikt nie zareagowal
    by nam pomoc. Bandziorstwo szlo i zaczepialo tak po kolei wszystkich
    na ktorych sie natkneli. Z tego co wiem wczesniej obili jakiegos
    faceta ktory niestety nie zglosil sie na policje.

    Sankcje prawne na pewno go dosiegna, ale mi poprawia samopoczucie
    zdecydowanie bardziej fakt ze w rewanzu dostal za swoje. Szkoda tylko,
    ze reszta uciekla w poplochu i nie dosiegla ich reka
    sprawiedliwosci :)
    Ale tak to najczesciej jest, ze towarzystwo mocne jest w grupie.
    Najlatwiej zaatakowac z nienacka od tylu, kopac lezacego, a jak
    przyjdzie co do czego to uciekac w poplochu po katach.