  • 1. Data: 2007-06-06 17:13:48
    Temat: Co po odrzuceniu apelacji?
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o pomoc

    Wygrałem w pierwszej instancji z ZUS-em :D.
    Zus apelował, ale sąd odrzucił apelację z powodu nieusunięcia przez ZUS
    braków formalnych apelacji.

    Kiedy będę mógł w końcu piać ze szczęścia :

  • 2. Data: 2007-06-06 18:18:34
    Temat: Re: Co po odrzuceniu apelacji?
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słół i odpowiedzialności przed prawem Wed, 06 Jun
    2007 19:13:48 +0200, grim zeznał(a):

    > Kiedy b?d? móg? w ko?cu piaae ze szcz??cia :

    juz możesz :)

  • 3. Data: 2007-06-06 18:55:08
    Od: <a...@n...pl>

    Już możesz. Wyrok jest prawomocny

  • 4. Data: 2007-06-07 01:14:53
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    Pomijajac nadzwyczajne srodki, ktorych zapewne nie dane Ci bedzie (na
    szczescie) posmakowac, to juz mozesz ;-)

    Zdradzisz, w jakiej sprawie wygrales z Zakladem Utapiania Szmalcu?

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 5. Data: 2007-06-07 08:35:42
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl>

    Dzięki wszystkim za odzew.

    Andrzej: ZUS umorzył mi restrukturyzację z powodu rzekomego braku na koncie
    ok. 35 PLN. W czasie procesu (trwało to 3 lata ) ZUS 4 krotnie podawał tę
    kwotę , za każdym razem razem drastycznie inną ( od 35 do 1500 PLN).
    Tydzień przed zakończeniem restrukturyzacji pani w ZUS podała mi kwotę jaką
    muszę wpłacić by wyzerować konto. Wpłaciłem więcej, a i tak nie starczyło.
    Ten wątek trudno było udowodnić więc przypadkowo znalazłem w jedne z
    deklaracji rozliczeniowych z tamtego okresu błąd przez który mój dług wobec
    ZUS był większy.

    Błąd nietypowy , bo polegał na dwukrotnym umieszczeniu tej samej osoby z tym
    samym kodem na deklaracji rozliczeniowej. Tego typu błędy są przez aktualną
    wersję "Płatnika" rozpoznawane. Stary " Płatnik" nie rozpoznał i deklaracja
    poszła. Trzymałem sie linii , że należność wobec ZUS to nie jest to co
    zadeklarujemy , a to co wynika z poprawnego nalczenia. Nie można brać do
    obliczeń ewidentnie błędnych danych.

    To tak w skrócie