  • 21. Data: 2007-06-08 06:01:52
    Temat: Re: Bandyta na przepustce
    Od: Mikolaj <s...@h...onet.pl>

    Zastanów się trochę. Post od jacek23
    odpowiada na twój post co widać w strukturze wątku.
    Chyba, że twój czytnik grup jest inaczej skonfigurowany
    niż do układania wiadomości w wątki.

    --
    Mikolaj

  • 22. Data: 2007-06-08 06:11:38
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Mikolaj napisał(a):
    > Zastanów się trochę. Post od jacek23
    > odpowiada na twój post co widać w strukturze wątku.
    > Chyba, że twój czytnik grup jest inaczej skonfigurowany
    > niż do układania wiadomości w wątki.

    O właśnie, niektórzy mają czytniki ustawione w inny sposób (np. ja
    widzę tylko nowe posty, ułożone alfabetycznie wg tematu) i takie "gołe"
    listy powodują, że nie wiem którego postu dotyczy odpowiedź.

    Tak więc cytowanie wypowiedzi, na którą się odpowiada, jest nie tylko
    przyjętym zwyczajem, ale ma też swoje uzasadnienie (jeśli Twój czytnik
    ustawia wiadomości w wątki, to nie musisz zerkać na nie, aby dowiedziec
    się, czego dotyczy odpowiedź).

    L.

  • 23. Data: 2007-06-08 07:46:37
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > czytnik ustawia wiadomości w wątki, to nie musisz zerkać na nie, aby
    > dowiedziec się, czego dotyczy odpowiedź).

    IMO archaiczne rozwiązanie...

    --
    piXelRider

  • 24. Data: 2007-06-08 08:21:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Liwiusz pisze:

    > O właśnie, niektórzy mają czytniki ustawione w inny sposób (np. ja
    > widzę tylko nowe posty, ułożone alfabetycznie wg tematu) i takie "gołe"
    > listy powodują, że nie wiem którego postu dotyczy odpowiedź.

    Nagłówek posta posiada coś takiego jak pole "References" i zawiera
    informację o ID wiadomości na którą się odpowiada.
    Wystarczy poprawnie skonfigurować czytnik i już wszystko będzie wiadomo.

  • 25. Data: 2007-06-08 11:23:56
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...pl>

    On Fri, 8 Jun 2007 09:46:37 +0200 (CEST), piXelRider wrote:

    > IMO archaiczne rozwiązanie...

    IYO, na szczęście.

    (fut warning)

    --
    I do not approve anything that tampers with natural ignorance.
    Ignorance is like a delicate exotic fruit; touch it and the bloom

  • 26. Data: 2007-06-08 11:29:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > przyjętym zwyczajem, ale ma też swoje uzasadnienie (jeśli Twój czytnik
    > ustawia wiadomości w wątki, to nie musisz zerkać na nie, aby dowiedziec

    to ustaw tak (Thunderbird) by ukadal watkami od tego w ktorym znajduje
    sie najnowszy post.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 27. Data: 2007-06-08 12:27:05
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Sowiecki Agent napisał:

    > to ustaw tak (Thunderbird) by ukadal watkami od tego w ktorym znajduje sie
    > najnowszy post.

    A Ty bądź konsekwentny - albo kogoś przekonujesz
    ze wrotki i cytaty sa niepotrzebne i je wycinasz,
    albo... odwrotnie. A tak to nie wiadomo dlaczego
    z Liwiuszem polemizujesz, skoro pisujesz jak mówi.

    Oraz: skróć sygnaturkę - ona nie do tego by
    wypracowania w niej zamieszczać, a także: zostawiaj
    jeden cytat, a nie przysłowiowe 'pięć'.

    W całości zgadzam się ze zdaniem Liwiusza.

    Szy.

  • 28. Data: 2007-06-08 15:03:37
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 8 Cze, 07:01, Mikolaj <s...@h...onet.pl>
    wrote:
    > Zastanów si troch . Post od jacek23
    > odpowiada na twój post co wida w strukturze w tku.
    > Chyba, e twój czytnik grup jest inaczej skonfigurowany
    > ni do uk adania wiadomo ci w w tki.

    Uzywam od pewnego czasu google. Tutaj wszytko w pionie jest ustawione
    (niestety nie wiem czemu ale od jakeigos czasu nie ma tu wyswietlania
    w postaci "drzewa")

  • 29. Data: 2007-06-08 22:20:58
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Alan wrote:

    > Uzywam od pewnego czasu google. Tutaj wszytko w pionie jest ustawione
    > (niestety nie wiem czemu ale od jakeigos czasu nie ma tu wyswietlania
    > w postaci "drzewa")

    Słabo szukałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 30. Data: 2007-06-09 11:13:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szymon Nitka napisał(a):

    > A Ty bądź konsekwentny - albo kogoś przekonujesz
    > ze wrotki i cytaty sa niepotrzebne i je wycinasz,
    > albo... odwrotnie. A tak to nie wiadomo dlaczego
    > z Liwiuszem polemizujesz, skoro pisujesz jak mówi.

    agdzie twierdzilem ze wrotki i cytaty sa niepotrzebne ? Lub na odwrot ?
    Co to wogole ma do grupowania postow w czytniku ?

    > Oraz: skróć sygnaturkę - ona nie do tego by
    > wypracowania w niej zamieszczać,

    skroce jezeli uznam to za potrzebne

    a także: zostawiaj
    > jeden cytat, a nie przysłowiowe 'pięć'.

    zostawiac bede tyle ile uznam za sluszne