  • 1. Data: 2007-06-06 18:41:08
    Temat: Wymiana pionow wodno-kan a odlaczenie wody na prawie caly tydzien :/
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    U mnie w bloku wymieniaja w tej chwili piony wodno-kanalizacyjne.
    Problem w tym, ze na czas tej wymiany (trwajacej prawie tydzien) nie
    ma wogole w tym pionie wody.

    Pytanie czy moze tak byc? Bo nie wyobrazam sobie calego tygodnia bez
    lazienki - to juz chyba jest przesada.

    Wiem, ze po skonczeniu pracy moga podlaczyc ta wode, tylko tego nie
    robia bo im sie nie chce :/ (co wnioskuje z sytuacji, ze na weekend
    wode jednak podlaczaja, ale w sytuacji gdy pracuja z dnia na dzien
    tego nie robia).

    Czy moga to robic? Reguluje cos takiego prawo?

    Pozdrawiam
    Rafal