  • 11. Data: 2007-07-23 19:31:41
    Temat: Re: Aukcja Allegro
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    zenek napisał:
    > Użytkownik "Sebek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://moto.allegro.pl/item215526609_ktm_200_exc.htm
    >
    > Przecież jasno jest napisane w umowie co masz zrobić żeby licytować i
    > jaka jest cena. Dlaczego więc chcesz wyłudzić motor od sprzedającego za
    > 1/5 podanej ceny ?
    12500 to mogła być jedynie cena zakupu motoru, żeby zachęcić
    allegrowiczów do licytacji. A co do autora wątku - skontaktowałeś się ze
    sprzedającym, tak jak to było w opisie aukcji?

    > Pozdro
    > zenek
    Pozdrawiam, argothiel

  • 12. Data: 2007-07-23 19:33:52
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Romul napisał:
    > "OSOBY ZAINTERESOWANE KUPNEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY W PRZECIWNYM
    > WYPADKU OFERTY ZOSTANĄ USUNIĘTE"
    >
    > skoro oferta nie zostala usunieta to znaczy ze zostala zaakceptowana
    Hm, a może sprzedawca nie zdążył w 18 sekund wycofać oferty? Nie, to
    zbyt oczywiste :)

    Pozdrawiam, argothiel

  • 13. Data: 2007-07-23 20:34:57
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież jasno jest napisane w umowie co masz zrobić żeby licytować i jaka
    > jest cena. Dlaczego więc chcesz wyłudzić motor od sprzedającego za 1/5

    W jakiej znowu umowie? Czy Ty w ogóle masz pojęcie, na czym polegają
    aukcje i jak działa Allegro???

    Piotr

  • 14. Data: 2007-07-23 21:30:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "arekmx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien? Mi kołacze się, że sąd stwierdził ważność umowy sprzedaży
    > ale
    > niczego nie nakazał wydawać.

    Jak uznał ważnośc umowy, to tak, jakby nakazał wydanie.

  • 15. Data: 2007-07-24 06:48:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > Przecież jasno jest napisane w umowie co masz zrobić żeby licytować i
    > jaka jest cena. Dlaczego więc chcesz wyłudzić motor od sprzedającego za

    to nie umowa tylk opis aukcji i to ile ktos napisze sobie w opisie nie
    jest wazne, wazna jest cena wylicytowana, jak chce sobie zastrzec kwote
    minimalna od ktorej sprzeda, ma odpowiednie narzedzie, ale za to trzeba
    dodatkowo zaplacic, a takie rozmaite france chca zaoszczedzic kilka zeta
    przy sprzedazy za 40 patykow, i moim zdaniem sad powinien nakazac wydanie
    motoru za kwote wylicytowana, wlasnie po to, aby nastepnym cwaniakom
    uswiadomic ze centusiowanie szkodzi

  • 16. Data: 2007-07-24 08:01:39
    Od: Romul <t...@n...ouiiu>

    > Hm, a może sprzedawca nie zdążył w 18 sekund wycofać oferty? Nie, to
    > zbyt oczywiste :)

    kogo obchodzi co zdazyl zrobic sprzedajacy a czego nie zdazyl

    jesli zalezalo mu na uzyskaniu jakiejs konkretnej kwoty to do tego sluzy
    opcja "kwota minimalna" - nie skorzystal to znaczy ze chce sprzedac za
    cene dowolna

  • 17. Data: 2007-07-24 08:12:13
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Hm, a może sprzedawca nie zdążył w 18 sekund wycofać oferty? Nie, to
    > zbyt oczywiste :)

    Modem mu sie zepsul...

    pozdrawiam
    pluton

  • 18. Data: 2007-07-24 11:06:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 08:48
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f847cg$mn5$1@opal.futuro.pl>):

    > to nie umowa tylk opis aukcji i to ile ktos napisze sobie w opisie nie
    > jest wazne, wazna jest cena wylicytowana,

    aaaa... No skoro tak, to niech mu sprzeda za tę kasę zapałki... W końcu
    treść nie ważna, więc nie ważne też co sprzedawał. Ważne za ile.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 19. Data: 2007-07-24 11:38:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > aaaa... No skoro tak, to niech mu sprzeda za tę kasę zapałki... W końcu
    > treść nie ważna, więc nie ważne też co sprzedawał. Ważne za ile.

    zamiast bredzic przeczytaj regulamin, i wytlumacz po co w takim razie
    licytacja, skoro wg ciebie to jest zwykle ogloszenie

  • 20. Data: 2007-07-25 06:03:11
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 13:38:06 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zamiast bredzic przeczytaj regulamin, i wytlumacz po co w takim razie
    > licytacja, skoro wg ciebie to jest zwykle ogloszenie

    Wystawiający złamał regulamin Allegro. To sprawa między nim, a Allegro.
    Ale jednocześnie wyraził w opisie "aukcji" wolę jak ma wyglądać sprzedaż.
    I, podejrzewam, dla sądu to będzie miało znaczenie.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl