  • 1. Data: 2007-07-23 07:51:34
    Temat: Aukcja Allegro
    Od: "Sebek" <y...@o...pl>

    Witam,
    wygrałem aukcję na allegro. Motor wart około 12 tyś. wylicytowałem za 2,5
    tyś.
    Dodam, że była to aukcja z licytacją bez ceny minimalnej ani opcji 'Kup
    teraz'.
    Treść aukcji:
    WITAM WSZYSTKICH MOTOCYKL TAKI JAK NA ZDIĘCIACH W BARDZO DOBRYM STANIE
    ZAREJESTROWANY CENA 12 500ZŁ WIĘCEJ NA TEL697612311 KAMENICA WOJ MAŁOPOLSKIE
    PROSZĘ LICYTOWAĆ PO UPRZEDNIM KONTAKCIE ZE MNĄ POZDRAWIAM WSZYSTKICH
    OFF-ROADOWCÓW

    Dodano 2007-07-03 08:05
    OSOBY ZAINTERESOWANE KUPNEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY W PRZECIWNYM
    WYPADKU OFERTY ZOSTANĄ USUNIĘTE

    Oczywiście osoba sprzedająca nie chce sprzedać motoru.

    Jakie mam szanse na zakup towaru w wylicytowanej cenie?

    Seba

  • 2. Data: 2007-07-23 08:33:41
    Temat: Re: Aukcja Allegro
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie mam szanse na zakup towaru w wylicytowanej cenie?

    to zalezy od sadu

  • 3. Data: 2007-07-23 09:13:48
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jakie mam szanse na zakup towaru w wylicytowanej cenie?

    Ostatnio byla glosna sprawa: gosc kupil w licytacji
    Jeepa za ok. 20,000 a cena rynkowa to ok. 40,000.

    Sad nakazal wydac towar (sfinalizowac sprzedaz).

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2007-07-23 12:51:11
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    pluton wrote:

    > Ostatnio byla glosna sprawa: gosc kupil w licytacji
    > Jeepa za ok. 20,000 a cena rynkowa to ok. 40,000.
    >
    > Sad nakazal wydac towar (sfinalizowac sprzedaz).

    Jesteś pewien? Mi kołacze się, że sąd stwierdził ważność umowy sprzedaży ale
    niczego nie nakazał wydawać.

    Ciekaw jestem jak się ta sprawa skończyła.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2007-07-23 13:37:40
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sad nakazal wydac towar (sfinalizowac sprzedaz).

    Mylisz sie. Sad nie mogl mu nakazac wydania towaru, bo on go po prostu
    fizycznie nigdy nie mial. Po rozprawie sprzedajacy powiedzial, ze zastanowi
    sie czy mu sie oplaca taki towar sprowadzac dla kupujacego. I jak sadze mu
    sie pewnie nie oplacilo wiec figa z makiem

    Angie

  • 6. Data: 2007-07-23 13:44:27
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Mylisz sie. Sad nie mogl mu nakazac wydania towaru, bo on go po prostu
    > fizycznie nigdy nie mial.

    Moze masz racje, ale jakos tak mi sie ta formulka zapamietala: wydac towar.
    A czy gosc go mial, czy nie mial - co to Wysoki Sad obchodzi ?
    Wystawil na sprzedaz, umowa wazna - ma towar wydac. Jak nie ma,
    to niech jedzie do Hameryki i kupi.
    :)

    > Po rozprawie sprzedajacy powiedzial, ze zastanowi sie czy mu sie oplaca
    > taki towar sprowadzac dla kupujacego.

    Jak rozumiem ta wypowiedz miala powalic sad na kolana ? :)

    > I jak sadze mu sie pewnie nie oplacilo wiec figa z makiem

    To swietna formulka. Sad mnie skazuje (np. na 10 lat bez zawieszenia),
    ja mowie, ze mi sie nic oplaca isc za kraty i rozchodzimy sie po domach,
    jakby nigdy nic :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 7. Data: 2007-07-23 15:30:05
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ostatnio byla glosna sprawa: gosc kupil w licytacji
    > Jeepa za ok. 20,000 a cena rynkowa to ok. 40,000.
    >
    > Sad nakazal wydac towar (sfinalizowac sprzedaz).

    Tylko, że w tej aukcji, o której piszesz, nie było napisane, że "Cena to
    40000zł". Tutaj w treści aucji jest to wpisane (a takich aukcji, o jakich
    pisze wątkodawca, jest na Allegro sporo). Więc raczej są mniejsze szanse niż
    w tym przypadku.

  • 8. Data: 2007-07-23 18:19:40
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > pisze wątkodawca, jest na Allegro sporo). Więc raczej są mniejsze szanse

    Tez mi sie tak wydaje, ale moze warto sprobowac ?
    Polecam kontakt z przecieraczem szlakow :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 9. Data: 2007-07-23 18:50:18
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Sebek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście osoba sprzedająca nie chce sprzedać motoru.
    >
    > Jakie mam szanse na zakup towaru w wylicytowanej cenie?
    >
    > Seba

    http://moto.allegro.pl/item215526609_ktm_200_exc.htm

    Przecież jasno jest napisane w umowie co masz zrobić żeby licytować i jaka
    jest cena. Dlaczego więc chcesz wyłudzić motor od sprzedającego za 1/5
    podanej ceny ?

    Pozdro
    zenek

  • 10. Data: 2007-07-23 19:28:06
    Od: Romul <t...@n...ouiiu>

> [...]
    > podanej ceny ?

    "OSOBY ZAINTERESOWANE KUPNEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY W PRZECIWNYM

    skoro oferta nie zostala usunieta to znaczy ze zostala zaakceptowana