  • 11. Data: 2006-09-17 20:38:43
    Temat: Re: Aplikacje java a prawa autorskie?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    BarMan napisał(a):
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    > W opisie na stronie WWW nie ma żadnej informacji co
    >

    > Chyba niestety jest:
    >
    > 6. Aplikacje posiadają zabezpieczenia umożliwiające identyfikację numeru
    > telefonu osoby pobierającej program.

    Identyfikacja numeru przy ściąganiu niczemu nie przeszkadza. Ale
    ograniczanie praw do korzystania z tego samego urządzenia NIE JEST
    zawarte w tym opisie, a nawet wprost przeciwnie:

    5. Pobierane aplikacje chronione są prawem autorskim, użytkownik ma
    prawo użytkowania aplikacji wyłącznie na jednym telefonie. Jakiekolwiek
    rozpowszechnianie pobranych programów jest zabronione i jest karalne
    zgodnie z obowiązującym prawem.

    http://www.aplikacjegsm.pl/regulamin.php

    M.

  • 12. Data: 2006-09-17 21:15:12
    Temat: Re: [OT] Aplikacje java a prawa autorskie?
    Od: gonzo_102 <g...@W...TO.o2.WYTNIJ.pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 21:53:30 +0200, BarMan napisał(a):

    > W takim razie dlaczego w telefonach na kartę nie można "przelać" środków
    > z jednego numeru na drugi? Przyjmijmy mi się kończą środki, a znajomy ma
    > za dużo i tego nie wykorzysta w terminie... I co wtedy? I on płaci, bo
    > musi i ja płacę, bo nie mam...

    Powoli się to zmienia - w simplusie już można, pewnie niedług będzie można
    w każdej sieci - oczywiście w ramach jednego operatora.

    --
    pozdr.
    gonzo_102