  • 1. Data: 2006-09-17 06:16:47
    Temat: Winiosek do sądu o widywanie dziecka.
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Witam.

    Proszę Szanownych forumowiczów o pomoc.
    Nie mam rozwodu, ale nie mieszkam z żoną i niedawno urodzonym synem.
    Niestety żona stwierdziła że mnie nie kocha i że chce rozwodu.
    Nie bede przytaczała całej sprawy (dla chetnych jest ona kilkadziesiąt
    postów wyżej "widywanie dziecka a rozwód"
    Teraz chcę się już tylko skupić na synu, by go widywać i nie stracić z nim
    kontaktu.
    Niestety żona i teściowie odmawiają mi widzenia.
    Gdzie znaleźć wniosek do sądu o widywanie dziecka nie mając jeszcze rozwodu?
    Chodzi mi o wzór jak formalnie powinien wygladać taki wniosek.

    Dziękuję.