  • 1. Data: 2006-09-17 04:24:24
    Temat: praca na dwa fronty
    Od: adam<f...@t...pl>

    dostałem pracę w szkole językowej jako lektor angielskiego. jakiś czas póżniej
    dostałem wiadomość z innej szkoły (gdzie też składałem aplikację), że są
    zainteresowani zatrudnieniem mnie na kilka godzin w tyg. w mojej umowie jest
    zapis o dochowaniu tajemnicy firmy ale nie ma wzmianki o pracy dla konkurencji.
    czy moge podjąc tą drugą pracę jako dodatkową? w drugiej szkole oczywiście też
    uczyłbym angielskiego czyli wykonywał tę sama pracę. czy to nie naruszałoby
    ustawy o konkurencji?

    -> http://usenet.pomocprawna.info