  • 1. Data: 2006-09-17 04:52:24
    Temat: działka budowlana
    Od: bonka<b...@w...pl>

    Witam!
    Mam zamiar spełnić marzenie mojego życia.Chciałabym kupić działkę, na której
    można postawic kilka domków całorocznych dla turystów.
    Jestem kmpletnym laikiem w tych sprawach, czy ktoś mógłby mi pomóc i napisać mi
    od czego mam zacząć, na co zwrócić uwagę żeby nie utonąć?
    Mam zamiar wziąć duży kredyt więc chciałabym, żeby wszystko odbyło się tak jak
    należy.
    Czy przed zakupem działki muszę poinformować kogoś o moich planach związanych
    z taką działalnością?
    Czy może to być działka budowlano-rolna czy na takiej działce można prowadzić
    taką działalność?
    Czy na rolną część działki można wykorzystać np. na boisko, plac zabaw lub ogród?
    Dużo pytań...wiem, ale mam ich jeszcze tyle....:(
    Z góry dziękuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info