  • 1. Data: 2007-03-30 10:13:00
    Temat: Apel do PomocyPrawnej oraz wszystkich grupowiczów
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Dzisiaj wysłałem poniższy list:

    Spam z Państwa serwera
    Od: Przemysław Adam Śmiejek
    Do: b...@p...info
    Data: Dzisiaj 12:05:24

    Witam,

    od miesięcy przez Państwa bramkę leci tona spamu na grupy prawnicze i
    podatkowe. Bardzo prosimy o zamknięcie bramki lub wprowadzenie autoryzacji,
    gdyż w ten sposób doprowadzają Państwo do zalania grup i ich paraliżu, co
    jest działalnością na szkodę polskiej sieci.

    Przemysław Adam Śmiejek

    Proszę wszystkich grupowiczów o przesłanie analogicznego wezwania do
    spamerów. Można korzystać z w.w. tekstu, jest on na licencji public
    domain :D Za wyjątkiem mojego nazwiska. Wolałbym, żeby każdy podpisał
    swoim :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 2. Data: 2007-03-30 10:38:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.03.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > Dzisiaj wysłałem poniższy list:

    Tę bramkę dawno powinno futuro odciąć od siebie, ale wiele razy pisałem do
    adminów i nic.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-03-30 10:55:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 30 marca 2007 12:38
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Tę bramkę dawno powinno futuro odciąć od siebie, ale wiele razy pisałem do
    > adminów i nic.

    No bo dostawcy nie odetną, bo to dla nich kasa. Lepiej pisać do spamera w
    tym przypadku....

  • 4. Data: 2007-03-30 14:02:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > gdyż w ten sposób doprowadzają Państwo do zalania grup i ich paraliżu, co
    > jest działalnością na szkodę polskiej sieci.

    Ja im takich wysłałem już dziesięc, do futuro.pl również.
    za bardzo się nie przejęli.

  • 5. Data: 2007-03-30 14:03:24
    Od: gofi <g...@n...al>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > spamerów. Można korzystać z w.w. tekstu, jest on na licencji public
    > domain :D Za wyjątkiem mojego nazwiska. Wolałbym, żeby każdy podpisał

    Zainstaluj sobie thunderbird i firefox, ustaw filtr antyspamowy, nic nie
    ma za darmo, to nie jest wolontariat, ktoś musi utrzymać serwery grup
    dyskusyjnych!

  • 6. Data: 2007-03-30 18:01:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wrak Tristana <n...@s...pl> w

    > od miesięcy przez Państwa bramkę leci tona spamu na grupy prawnicze i
    > podatkowe.

    Może to i prawda, ale jakoś, gdy po pierwszym wysypie ustawiłem KF, to
    jedyne co widzę to właśnie wiadomości z narzekaniami -- kompletne ziobro
    wiadomości z tej (nie)sławnej pomocyprawnej.
    Właściwie to jestem coraz bliższy raportowania do abuse tych, którzy piszą o
    tym ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-03-30 18:36:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No bo dostawcy nie odetną, bo to dla nich kasa. Lepiej pisać do spamera w
    > tym przypadku....

    Mnie wkurzył ostatecznie ze trzy dni temu. Napisałem maila do jego dostawcy.
    Następnego dnia przyszedł mail, że ostrzegli gościa. Ale śmieci szły dalej i
    wysłałem drugiego maila. Wczoraj dostałem maila, że odcinają z jego IP dostęp do
    usnetu. Dziś śmieci nie widzę (przynajmniej na serwerze news.gazeta.pl, bo może
    na innych są), więc wygląda na to, że nie ma co się do adminów czepiać. Podeszli
    do sprawy dość poważnie i bardzo profesjonalnie. Mam nadzieję, że to ostatecznie
    rozwiąże problem.

    Poniżej tekst odpowiedzi, którą otrzymałem od jego administratora:

    Witam serdecznie.

    Dziękuję za zgłoszenie. Dostęp do usenetu z serwisu pomocprawna.info
    został zablokowany. W tej chwili nie da się wysłać żadnych newsów poprzez
    ich bramkę. Właściciel serwisu zobowiązał się do zastosowania systemu
    uwierzytelniania czy to przez kod czy login i hasło - dopiero po
    wprowadzeniu takich zabezpieczeń dostęp serwisu do usenetu zostanie
    odblokowany.

  • 8. Data: 2007-03-30 23:59:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > ma co się do adminów czepiać. Podeszli do sprawy dość poważnie i bardzo
    > profesjonalnie. Mam nadzieję, że to ostatecznie rozwiąże problem.

    No i nareszcie.

  • 9. Data: 2007-03-31 09:56:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i nareszcie.

    Wiesz, na samym początku - nie chce mi się szukać - ktoś tu napisał, ze zgłosił
    ten problem jego administratorowi. No to spokojnie czekałem sądząc, że mają
    problem techniczny z zablokowaniem tego. jak się okazało, to po prostu jego
    administrator o niczym nie wiedział. Wystarczyły w zasadzie dwa maile i problem
    rozwiązali ostatecznie.

    Prośba na przyszłość do innych użytkowników. Nie pisać, że się zgłosiło
    administratorowi, jak się tego nie zrobiło. Bo problem był spokojnie do
    rozwiązania o wiele wcześniej. Ale skoro już ktoś inny zaczął go rozwiązać - a
    tak sądziłem po postach - to nie będę mieszał się do tego.

  • 10. Data: 2007-04-01 06:28:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.03.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Dziękuję za zgłoszenie. Dostęp do usenetu z serwisu pomocprawna.info
    > został zablokowany. W tej chwili nie da się wysłać żadnych newsów poprzez

    Jeśli to tekst od admina serwera news to wiedz, że takie zablokowania były
    już podejmowane a wspaniała PP po prostu przenosiła się na inny serwer.
    Jedyna nadzieja to zablokowanie wychodzącego ruchu po określonych portach
    (na ogół 119/tcp/udp), ale to musiałby zrobić ich dostawca łącza a nie
    admin serwera news.

    --
    Marcin